pytania
Liczba pozycji: 98
Świadome wzmacnianie samooceny dziecka w rodzinie – audiobook
Renata Zarzycka
Audiobook „ Samoocena Rodziców i Dzieci. Świadome wzmacnianie samooceny dziecka w rodzinie. ” należy do serii: „Mindfulness – technika uważności” i stanowi odcinek nr 11. Skąd biorą się „leniwe”, mało pracowite, niegrzeczne, buntujące się dzieci? To te dzieci, które nie wierzą w swoje możliwości, bo mają niską samoocenę. Samoocena dziecka wpływa na jego poczucie własnej wartości. Dziecko, które ma...Data dostępności:
Data publikacji:
Motywacja przez manipulację (skandal, atak, lęk, obiecanki). Demaskowanie Sprawcy. Czym jest motywacja? Cz. 2 (audobook) – audiobook
Renata Zarzycka
Jest tylko dwa sposoby, aby wpłynąć na ludzi. Czy wiesz, jakie? W jaki sposób dzieci ćwiczą na rodzicach swoją siłę perswazji? Kim jest narcystyczna matka lub zaborczy ojciec? Czy może istnieć zaborcze dziecko manipulujące dorosłymi i rówieśnikami poprzez szantaż emocjonalny? Czy znasz kilka z często używanych technik manipulacji takich jak obwinianie, obrażanie, obgadywanie czy osądzanie? Czy manipulacja...Data dostępności:
Data publikacji:
Jest dobrze. Książeczka do psychoterapii – audiobook
Bartosz M. Wrona
Ta niezbyt długa książeczka może pomóc każdemu, kto zmaga się z życiem i jego przeciwnościami. Może też podpowiedzieć, jak pomóc innym. Stawia czytelnika twarzą w twarz z samym sobą i zmusza do odpowiedzi na ważne pytania. Ale nie czyni tego nachalnie ani mentorsko. Wręcz przeciwnie, ucieka się do żartu, ironii i często wywołuje uśmiech czytającego, bo szukanie pomocy i wyjścia z trudnej sytuacji to...Data dostępności:
Data publikacji:
Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie – audiobook
Phil Jones
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc - wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia Negocjacji. Techniki Negocjacji i Wywierania Wpływu, Przygotowanie. Błędy. Targowanie – audiobook
Paweł Gołembiewski
CHCESZ OSIĄGAĆ SPEKTAKULARNE WYNIKI W NEGOCJACJACH CEN NIERUCHOMOŚCI? Marzą Ci się korzystniejsze porozumienia? Chcesz zarabiać więcej? Książka Biblia Negocjacji Techniki Negocjacji i Wywierania Wpływu jest wynikiem 22-letnich doświadczeń negocjatora i przedsiębiorcy: ✔ Dzięki tej książce nauczysz się negocjować skuteczniej. ✔ Rozszerzysz Twoją wiedzę i umiejętności negocjacyjne. ✔ Nauczysz...Data dostępności:
Data publikacji:
Giganci Psychologii. Rozmowy na miarę XXI wieku – audiobook
Tomasz Witkowski
GIGANCI PSYCHOLOGII to zbiór wywiadów z najbardziej wpływowymi współczesnymi psychologami. Rozmowy umożliwiają wgląd w kontrowersje trawiące tę dziedzinę i zderzenie wizji tego, czym psychologia jest dzisiaj i co przyniesie jej przyszłość. Poznaj opinie najwybitniejszych psychologów z całego świata przełomu XX i XXI wieku na temat dziedziny, którą uprawiają i kryzysu, jaki dotknął psychologię....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zostać Wirtualną Asystentką? – audiobook
Dawid Rzepczyński Justyna Gębka-Sikora
Marzysz o pracy zdalnej? Chciałabyś znaleźć pracę online, która pozwoli Ci połączyć życie prywatne i zawodowe? Chcesz pracować, ale nie chcesz rezygnować z możliwości podróżowania? W takim razie powinnaś zainteresować się Wirtualną Asystą, bo to może być zawód, który odmieni Twoje życie. „Jak zostać Wirtualną Asystentką!” to drugie - rozszerzone wydanie „Wirtualnej Asysty bez tajemnic. Marketing!”....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: