pytania
Liczba pozycji: 342
Szkic w czerni i szkarłacie – audiobook
Iwona Surmik
Nastoletnia Majka trafia na urokliwą prowincję - do miasteczka położonego w dolinie pomiędzy lasami - ale nie tak wyobrażała sobie to sielskie miejsce. Powrót w rodzinne strony wnuczki starego Brugera nie podoba się również mieszkańcom, którzy na jej widok czynią znak krzyża. Dlaczego wspomnienie zmarłego dziadka budzi takie reakcje? I czy klątwa przechodzi z pokolenia na pokolenie? Odpowiedzi na te...Data dostępności:
Data publikacji:
Pięć – audiobook
Marika Krajniewska
Osiemnaście opowiadań Mariki Krajniewskiej, autorki świetnej powieści „Za zakrętem", to czułe relacje o brutalności świata i o bólu istnienia. W tle wielu tych opowieści słychać echa – raz doniosłe, innym razem wyciszone – dwudziestowiecznej historii rosyjskiej i sowieckiej: do dziś dotkliwe, nie pozwalające, mimo upływu czasu, zapomnieć. Niemal wszyscy bohaterowie to ludzie zranieni, naznaczeni piętnem...Data dostępności:
Data publikacji:
Dom wszystkich snów – audiobook
Wojciech Gunia
Rodzimy się w nim i w nim zamykamy oczy. W jego długich, wąskich korytarzach i pustych pokojach rozgrywa się to, czego doświadczamy między jedną a drugą nicością. W nim prowadzimy walkę i w nim zostajemy pokonani. Stawiamy pytania lub poszukujemy odpowiedzi. Kto go wzniósł? Kto nas do niego sprowadził? Jest ogromy, być może większy niż świat, a my, z góry skazani na błądzenie, nigdy nie poznamy jego...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak rozliczyć e-usługi w VAT – ebook
Marcin Jasiński
Obecnie coraz większa grupa podatników świadczy swoje usługi przez Internet. Dotyczy to m.in. lekarzy, psychologów czy dietetyków. Normą jest świadczenie usług szkoleniowych on-line. W publikacji odpowiadamy na pytania: • czy usługi medyczne oraz szkoleniowe mogą korzystać ze zwolnienia, jak usługi stacjonarne, • jak ustalić miejsce świadczenia e-usług, • jakie usługi zaliczamy do...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki – ebook
Maciej Tesławski
Strategia marketingowa to książka, w której w jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega! Przestrzega przed pułapkami, które mażna spotkać na swojej drodze. Dodatkowe komentarze,...Data dostępności:
Data publikacji:
Chinlandia – audiobook
Roman Konik Damian Leszczyński
Chiny widziane oczami Europejczyków. Autorzy rozprawiają się z licznymi stereotypami dotyczącymi Chińczyków. Odpowiadają na pytania, czy mieszkańcy Państwa Środka chcą podbić świat, czy produkują wyłącznie tandetę, czy wszyscy mają żółty kolor skóry, a ich narodowym przysmakiem są psy i koty? Obiegowe opinie, konfrontują ze stanem faktycznym, dochodząc momentami do zadziwiających wniosków. Całość napisana...Data dostępności:
Data publikacji:
Rachunkowość. Ewidencja i sprawozdawczość jako źródło informacji przy podejmowaniu trafnych decyzji ekonomicznych – ebook
Jolanta Gadawska
Rachunkowość jest specyficznym językiem biznesu. Opanowanie zasad rachunkowości pozwala nie tylko ewidencjonować operacje gospodarcze, ale i tworzyć sprawozdania finansowe zgodne z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości/Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej oraz je analizować. W poniższej publikacji zaprezentowano wybrane zagadnienia z rachunkowości podmiotów gospodarczych....Data dostępności:
Data publikacji:
Polska-Rosja. Historia obsesji, obsesja historii – audiobook
Andrzej Chwalba Wojciech Harpula
Książka autorów bestsellerowych Zwrotnic dziejów Fascynująca rozmowa z prof. Andrzejem Chwalbą o polsko-rosyjskiej historii i jej wariantach Skąd się wzięła polsko-rosyjska obsesja? Dlaczego ciągle nam z Rosją nie po drodze? Które momenty w historii stosunków Polski z Rosją okazały się decydujące dla Polaków, Europejczyków i świata? Wybitny i ceniony historyk Andrzej Chwalba oraz...Data dostępności:
Data publikacji:
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw. Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu. Tom 45 – ebook
Irena Bach-Dąbrowska
Czym jest obecnie innowacyjność? Czy jest to zdolność przedsiębiorstw do dostarczania nowych rozwiązań technologicznych i usługowych? Czy może kompetencja wyrażana przede wszystkim w umiejętności i chęci przedsiębiorców do podejmowania działań oraz gotowości i umiejętności wykorzystania istniejących innowacyjnych warunków biznesowych stwarzanych przez otoczenie? Czy informacja jest czwartym, a zarazem...Data dostępności:
Data publikacji:
Ekonomia eksperymentalna – ebook
Michał Krawczyk
Pierwszy polski podręcznik ekonomii eksperymentalnej Czy ekonomia może posługiwać się metodą eksperymentalną? Czy da się stworzyć prawdziwy rynek w laboratorium? Czy można w efektywny i etyczny sposób eksperymentować na żywym organizmie instytucji gospodarczych? Autorzy książki podkreślają, że odpowiedzi na te pytania są twierdzące, i zabierają czytelnika w świat ekonomii eksperymentalnej intensywnie...Data dostępności:
Data publikacji: