satysfakcji
Liczba pozycji: 209
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych – ebook
Przemysław Stodulny
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...Data dostępności:
Data publikacji:
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności – ebook
Przemysław Stodulny
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...Data dostępności:
Data publikacji:
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 3. Działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów – ebook
Przemysław Stodulny
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...Data dostępności:
Data publikacji:
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku – ebook
Przemysław Stodulny
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...Data dostępności:
Data publikacji:
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 4. Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowych – ebook
Przemysław Stodulny
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...Data dostępności:
Data publikacji:
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 5. Związek jakości usług bankowych z zadowoleniem i lojalnością klientów banków – ebook
Przemysław Stodulny
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...Data dostępności:
Data publikacji:
Tajemnice Szczęścia: Wprowadzenie do Psychologii Pozytywnej – ebook
Alan Coleger
Tajemnice Szczęścia: Wprowadzenie do Psychologii Pozytywnej” to książka ukazująca szczęście jako główny temat. Autor przedstawia psychologię pozytywną, zgłębiając aspekty dobrostanu psychicznego. Rozdziały analizują źródła szczęścia, strategie zwiększania satysfakcji życiowej oraz pozytywne myślenie. Wzbogacona praktycznymi poradami, inspiruje do osiągnięcia pełniejszego i bardziej satysfakcjonującego...Data dostępności:
Data publikacji:
Sukces zaczyna się od Celu. Rozwój Umiejętności i Charakteru – ebook
Luiza Harrison
Książka wskazuje czytelnikowi znaczenie zdefiniowania celu oraz konieczność rozwijania umiejętności niezbędnych do jego osiągnięcia. Autorka skupia się na kształtowaniu praktycznych narzędzi i strategii, pomagając czytelnikowi zbudować fundamenty dla realizacji własnych ambicji. Poprzez analizę cech charakteru i wartości, książka ukazuje, jak istotne są dla trwałego sukcesu i satysfakcji z osiągnięć...Data dostępności:
Data publikacji:
365 dni rozwoju wewnętrznego – ebook
Ewa Wyszyńska
Kalendarz rozwojowy pozwoli Ci nie tylko zmienić swoją codzienność w bardziej duchowe przeżycie, ale pomoże dostrzegać to, co naprawdę ważne. Poza kartkami z kalendarza, znajdziesz tutaj również cytaty, afirmacje, karty ćwiczeniowe, wyzwania rozwojowe. Życzę Ci wspaniałego roku, pełnego rozwoju, poznawania siebie oraz satysfakcji z życia! AutorkaData dostępności:
Data publikacji:
Mapa Duszy – ebook
Krystyna Kacprowska
Tomik wierszy „Mapa Duszy” jest zbiorem wierszy o podróży emocjonalnej, której celem jest realizacja własnych marzeń. Autorka zwraca uwagę na chwile zwątpienia, żalu, słabości, satysfakcji, determinacji oraz odwagi, które są nieodłącznym elementem tej drogi życiowej. Ponadto, podkreśla ogromną rolę Cichych Aniołów w życiu każdego człowieka, które nieustannie motywują do działania i nie pozwalają zwątpić...Data dostępności:
Data publikacji: