Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

smart

Liczba pozycji: 3
  • Smart casual. Męski styl – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Smart casual. Męski styl – audiobook

    Krzysztof Łoszewski  

    Krzysztof Łoszewski, autor bestsellerowej książki „Dress code. Tajemnice męskiej elegancji”, proponuje tym razem nieco bardziej swobody styl, proponując rozwiązania odpowiednie dla każdego mężczyzny, który chce się ubierać elegancko, oryginalnie, kreować własny wygląd, a niekoniecznie nosić na co dzień garnitur. Propozycje ubrań na cztery pory roku, liczne porady dotyczące czapek,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,96 zł 29,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,96 zł

    Więcej

    • MP3
  • Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Get Smart! Myśl i postępuj jak najbogatsi ludzie, którzy odnoszą największe sukcesy – audiobook

    Brian Tracy  

    Eksperci zajmujący się badaniem mózgu twierdzą, że miliardy neuronów, które każdy ma w głowie, tworzą razem potężny superkomputer o niewyobrażalnych możliwościach. Niestety, przeważająca większość ludzi używa swojego wspaniałego umysłu w bardzo ograniczonym stopniu. Albo robi to źle i w efekcie wpada w spiralę porażek. Czy wiesz, jak się przed tym uchronić? Poznaj metody zmiany myślenia i je zastosuj,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • Content marketing. Od strategii do efektów – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Content marketing. Od strategii do efektów – audiobook

    Justyna Bakalarska-Stankiewicz  

    Złów złotą rybkę w oceanie internetu! Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,94 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA