status
Liczba pozycji: 5
Opowieści celtyckie. Tom 2. Droga do władzy 2 – audiobook
Karolina Janowska
Galvan po wieloletniej nauce wraca do domu, aby objąć władzę nad krajem Arwernów. Wkrótce okazuje się, że nie tylko jego status jest zagrożony, ale również życie... Wychodzi na jaw, że na czele morderców jego ojca stał stryj Cynnus, który podczas nieobecności swego bratanka sprawował rządy w jego imieniu. Aby zdobyć władzę, Galvan musi iść drogą, którą wyznaczyła mu wiedźma Scatah i pokonać swego...Data dostępności:
Data publikacji:
Niezapomniane. Bohaterki Biblii. Księgi prorockie – audiobook
Magda Grabowska
„Niezapomniane. Bohaterki Biblii. Księgi prorockie” to druga, po „Pięcioksięgu”, część serii opowiadającej o życiu biblijnych kobiet. Zwyczajnych, a momentami nadzwyczajnych, dzięki którym możemy przeobrażać własne myślenie i działanie. Kontynuując podróż po Starym Testamencie, tym razem przyjrzymy się słynnym dziejom m.in. Rachab , Debory, Batszeby i Dalily . Poznamy też bezimienne bohaterki, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Mapa Agile & Scrum. Jak się odnaleźć jako Scrum Master – audiobook
Mateusz Żeromski
Lepiej, szybciej, skuteczniej! SCRUM , czyli zwinne (ang. Agile) podejście do wytwarzania usług i produktów, wymyślono po to, by realizować zadania w krótszym czasie, z użyciem mniejszej ilości zasobów i w jak najlepszym "dopasowaniu" do oczekiwań klienta. Zespoły pracujące w Scrumie, starzy agile'owi wyjadacze, zwykle sobie to podejście chwalą i chętnie korzystają z niego przy prowadzeniu kolejnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak zbudowałem firmę. Prawdziwe historie przedsiębiorców – audiobook
Guy Raz
Solidna dawka informacji o prowadzeniu firmy Oparta na wywiadach prezentowanych w serii podcastów radia NPR How I Built This , których gospodarzem jest Guy Raz, niniejsza książka oferuje bezcenną wiedzę i inspirację wynikającą z rozmów z ponad dwustoma przedsiębiorcami z całego świata, którzy opowiadają o swoich porażkach i nauczkach oraz o tym, co sprawiło, że osiągnęli sukces. To obowiązkowa pozycja...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: