szkola
Liczba pozycji: 9
Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści. Wydanie 2 rozszerzone – audiobook
Joanna Wrycza-Bekier
Czy pisania poczytnych książek można się nauczyć? Oto powszechnie przyjęty obraz pisarza: samotny wilk, zmagający się z trudami swojego zawodu, siedzi przed ekranem laptopa, wpatruje się w pustą stronę i czeka na natchnienie. W wersji bardziej realnej siada przed tą stroną regularnie, codziennie o podobnej porze, by pokryć ją odpowiednią, ustaloną wcześniej z samym sobą liczbą słów, które następnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Made in Polska. Culture - design - sites – ebook
Krzysztof Żywczak
Wersja anglojęzyczna przygotowana została z myślą o zagranicznych turystach zafascynowanych naszym krajem. Koronki koniakowskie, bursztyn, ceramika, kultowy skuter Osa, luksusowe jachty, a także Szkoła Filmowa w Łodzi i Solidarność to tylko niektóre produkty i marki, z których Polska słynie na świecie. Album "Made in Poland" prezentuje designerskie wytwory, wybitne osiągnięcia i zdumiewającą myśl ludzką,...Data dostępności:
Data publikacji:
Kobieca intuicja – audiobook
Dominika Stec
A jednak - wiara czyni cuda! Nawet wtedy, gdy jest to wiara w spotkanie księcia na białym koniu. Dominika, bohaterka "Mężczyzny do towarzystwa", wchodzi w upragniony związek z tajemniczym Pedrem - mężczyzną swoich marzeń i snów. Aby podzielić się swoim szczęściem ze światem dziewczyna wydaje powieść o swojej miłości, a następnie opowiada o niej w ekskluzywnym magazynie dla kobiet. Nie szczędzi przy...Data dostępności:
Data publikacji:
Mania dziewczyna inna niż wszystkie – audiobook
Julita Grodek
Niczego w życiu nie należy się bać, należy to tylko zrozumieć. Dwukrotna zdobywczyni Nagrody Nobla! Kobieta naukowiec, jedna z pierwszych kobiet na świecie, które zrobiły prawo jazdy, a jednocześnie matka dwóch uzdolnionych córek, czyli o Marii Skłodowskiej-Curie mowa! Jedno z jej ulubionych powiedzeń brzmiało: Uczony jest w swojej pracowni nie tylko technikiem, lecz również dzieckiem wpatrzonym...Data dostępności:
Data publikacji:
Leszno i Wschowa. Miniprzewodnik – ebook
Praca zbiorowa
Miniprzewodnik Wydawnictwa Bezdroża opisujący najważniejsze atrakcje turystyczne miasta bądź regionu. Poznasz historię miejsca, przeczytasz opisy atrakcji turystycznych i (najważniejsze dla turysty) informacje praktyczne: co warto zobaczyć, gdzie szukać noclegu i jak dojechać w miejsce, którego nie można pominąć zwiedzając okolicę. Zapraszamy na wycieczkę! Leszno Miasto powiatowe położone pomiędzy...Data dostępności:
Data publikacji:
Droga Startupu. Metoda sukcesu – audiobook
Eric Ries
Droga startupu. Metoda sukcesu Standardowe metody zarządzania nie zawsze się sprawdzają. W szczególności dotyczy to startupów , tj. nowych przedsiębiorstw - tworzonych z myślą o oferowaniu nowych produktów lub usług - które muszą działać w warunkach skrajnej niepewności. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarządzania. W teorii większość menedżerów doskonale...Data dostępności:
Data publikacji:
Sukcesy samouków - Królowie wielkiego biznesu – audiobook
Andrzej Moszczyński
Każdy z nas jest niepowtarzalny i wyjątkowy. Wszyscy rodzimy się z naturalną ciekawością świata, pragnieniem odkrywania, poznawania i tworzenia. Jak to się dzieje, że ta wyjątkowość, kreatywność, radość i swoboda ekspresji zatracają się gdzieś podczas dorastania i przypadającej na ten czas edukacji szkolnej? Czy powszechne systemy edukacji oparte na oświeceniowym przekonaniu, że wszyscy przychodzimy...Data dostępności:
Data publikacji:
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie. Wydanie 2. + 40 inspirujących ćwiczeń – audiobook
Anna Piwowarska
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o własny wizerunek. Odpuszczamy. Zwracamy się ku tym, którzy wydają się na tyle naturalni, by móc im ufać. I...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: