Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

technologie ebook

Liczba pozycji: 12
  • CENA NEXTO

    O śmierci, seksie i metodzie in vitro – ebook

    Zdzisława Piątek  

    Autorka podnosi w swej książce trudne i złożone zagadnienia płci i rozmnażania, w tym in vitro, szczególnie widoczne w dyskursie społecznym po roku 1989 w Polsce. Pojawiają się nowe prądy naukowe, idee, nowe technologie reprodukcyjne i reprogenetyka, generujące pluralizm aksjonormatywny, pozwalający na prezentowanie i ścieranie się ze sobą różnorakich stanowisk.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,53 zł 11,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,70 zł

    Więcej

    • PDF
  • BestsellerCENA NEXTO

    Deep learning. Głęboka rewolucja – ebook

    Terrence J. Sejnowski  

    Rewolucja wywołana przez rozwój głębokiego uczenia przyniosła nam samochody jeżdżące bez kierowców, ulepszoną usługę Tłumacza Google, swobodne rozmowy z Siri i Aleksą oraz ogromne zyski z automatycznego tradingu na nowojorskiej giełdzie papierów wartościowych. Głębokie sieci potrafią grać w pokera lepiej niż zawodowi gracze i wygrywają z mistrzem świata w rozgrywkach go. Książka opisuje drogę, którą...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Alternatywne systemy chłodzenia i klimatyzacji. Przewodnik. – ebook

    Maciej Danielak  

    "Autor w zwięzły sposób przedstawił występującą w klimatyzacji problematykę komfortu wewnętrznego warunkowanego energooszczędnością. Na potrzeby tej publikacji zdefiniował pojęcia obecne w systemach klimatyzacyjnych: czym są zyski ciepła, jak dzielą się systemy klimatyzacyjne, scharakteryzował klimat zewnętrzny i komfort w pomieszczeniu zamkniętym. Wyjaśnił zjawiska transportu energii w pomieszczeniu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,50 zł 35,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Niezawodne strategie wygrywania w sieci – ebook

    Emilia Jedamska  

    Jak zwiększyć zyski, usprawniając swój serwis internetowy i poznając NIEZAWODNE STRATEGIE WYGRYWANIA W SIECI? Wiedza zawarta w książce "Niezawodne strategie wygrywania w sieci" to połączona logicznie całość składająca się z dwóch części. - Część pierwsza pt. "Usprawnij swój serwis i zwielokrotnij zyski" to 37 kroków do zwiększenia funkcjonalności i użyteczności Twojego serwisu internetowego. - Część...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 46,80 zł 52,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Mobilny świat dla Pań. Krótki kurs informatyki dla każdej z nas. Ebook – ebook

    Kaja Mikoszewska  

    "Mobilny świat dla Pań. Krótki kurs informatyki dla każdej z nas" to unikalny kurs wydawnictwa Lingo z nowej serii "Poradniki na obcasach" - książek pisanych przez dziewczyny, które znają się na rzeczy, skierowanych do dziewczyn (i facetów - o ile dziewczyny pozwolą im podejrzeć). Z najnowszym poradnikiem Lingo przejdziesz krótki kurs informatyki, dzięki któremu: - nowoczesna technika w postaci smartfonów,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 26,91 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    20.000 mil podmorskiej żeglugi – ebook

    Juliusz Verne  

    " 20.000 mil podmorskiej żeglugi to powieść przygodowa i fantastyczno-naukowa Juliusza Verne’a. Jest to druga część tak zwanej dużej trylogii Juliusza Verne’a ( Dzieci kapitana Granta , Dwadzieścia tysięcy mil podmorskiej żeglugi , Tajemnicza wyspa ). W powieści opisano szczegóły życia pod wodą i techniczne środki do tego służące (łódź podwodna „Nautilus”). Akcja...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 4,49 zł 4,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,99 zł

    Więcej

    • PDF
    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Siła narracji marketingowej – ebook

    Mirosław Bujko   Sebastian Hejnowski  

    To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,90 zł

    Więcej

    Ocena: 5 (1 oceniający) Opinie o produkcie
    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Szkoła geniuszy – ebook

    Bruce Holsinger  

    "Diabeł ubiera się u Prady" w Dolinie Krzemowej, czyli centrum nowych technologii oczami szeregowej pracownicy start-upa. Anna Wiener - wiecznie spłukana, pozbawiona perspektyw na rozwój zawodowy, szukająca sensu życia dwudziestokilkulatka - rzuca pracę w branży wydawniczej i skuszona obietnicami cyfrowego raju przeprowadza się z Nowego Jorku do San Francisco. Tam szybko znajduje zatrudnienie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 30,96 zł 34,40 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,40 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    PIT, CIT, RYCZAŁT 2019 – ebook

    Opracowanie zbiorowe  

    Publikacja ta zawiera: ujednolicone teksty ustaw: o podatku dochodowym od osób fizycznych, o podatku dochodowym od osób prawnych oraz o zryczałtowanym podatku dochodowym, wybrane rozporządzenia wykonawcze, komentarz do zmian w ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych, w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych oraz w ustawie o zryczałtowanym podatku dochodowym - w formie przewodnika...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,53 zł 23,92 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,53 zł

    Więcej

    • PDF
  • BestsellerCENA NEXTO

    Co chce wiedzieć klient? – ebook

    Marcus Sheridan  

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 12

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA