Poltext
Liczba pozycji: 23
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords – ebook
Damian Sałkowski
Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze...Data dostępności:
Data publikacji:
Uwolnij swój potencjał – ebook
Krzysztof Janowski
Uwolnij swój potencjał Krzysztofa Janowskiego jest swoistym kanonem wiedzy, który pozwoli ci odkryć swój wewnętrzny potencjał i wznieść swoje życie na wyższy poziom. Jeśli chcesz osiągnąć sukces, energię, zdrowie, witalność, chcesz zmienić swoje życie na lepsze - możesz to zrobić dzięki nietuzinkowym wskazówkom zawartym w tej książce. Przy jej lekturze poczujesz się tak, jakbyś czytał instrukcję...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing internetowy – ebook
Łukasz Kępiński Marcin Kordowski Damian Sałkowski Kamil Sztubecki
Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi doświadczeniami. Każda...Data dostępności:
Data publikacji:
Alfabet motywacji – ebook
Artur Wikiera
ALFAbet motywacji. Powiedz TAK swoim możliwościom budząc uśpione talenty” Artura Wikiery to optymistyczny, inspirujący przekaz adresowany do osób pragnących osiągnąć więcej poprzez swój rozwój osobisty. Książka niepowtarzalna i wyjątkowa, ponieważ przekazuje unikalne i praktyczne doświadczenia autora, okraszone wieloma sukcesami, nabyte w trakcie tysięcy godzin w terenie, na sali szkoleniowej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak? Gdzie? Kiedy? – ebook
Izabella Rodzik-Sambierska
Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak po angielsku zaprosić kolegę, a jak szefa na kolację, dziewczynę do kina i na randkę, jak grzecznie o coś poprosić, jak podziękować, przeprosić za coś, jak wyrazić swoje niezadowolenie, złość, radość, oburzenie, zachwyt, jak mówić o miłości, zazdrości, nienawiści, szczęściu i pechu. Pomogą ci w tym zawarte w książce: słownictwo i zwroty typowe dla różnych sytuacji...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie nieruchomościami handlowymi – ebook
Iwona Foryś
Fachowy poradnik dotyczący zarządzania m.in.centrami handlowymi. Znani praktycy zawarli w książce niezbędne informacje konieczne do efektywnego zarządzania obiektami handlowymi. Ponadto zwracają uwagę na współczesne trendy w zakresie tworzenia centrów handlowych, ich roli w przestrzeni miejskiej, a także kreowania nowych przestrzeni publicznych. Autorzy podają przykłady ze świata oraz dzielą się swoimi...Data dostępności:
Data publikacji:
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych – ebook
Wojciech Budzyński
Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy. Autor koncentruje się na umowach sprzedaży i dostawy, zawieranych z partnerami krajowymi i zagranicznymi, analizując je zarówno z punktu widzenia sprzedającego, jak i kupującego. Zrozumiałym językiem, pozbawionym zawiłości prawnych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki menedżerskie – ebook
Jan Antoszkiewicz Zbigniew Pawlak
Opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Autorzy prezentują je pod kątem skuteczności i efektywności oddziaływania. Koncentrują się na tych instrumentach, które mają korzystny wpływ na wyniki uzyskiwane przez firmę oraz podnoszą sprawność działania menedżera. Omawiają zasady i procedury organizowania przedsiębiorstwa, wykorzystywania: technik nakazowych; delegowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Ograniczone przywództwo – ebook
Andrzej K. Koźmiński
Droga lidera to nieustanne „wykuwanie stopni w lodowcu,” jak to określa jeden z rozmówców autora. Te stopnie to: pokonywanie braku wiedzy i fachowego przygotowania do rządzenia, radzenie sobie z konkurencją wewnętrzną i zewnętrzną, zarządzanie ludźmi, a nawet doskonalenie warsztatu aktorskiego, który w wielu wypadkach okazuje się pomocny. Wspólnie z rozmówcami autor poszukuje narzędzi,...Data dostępności:
Data publikacji:
Teaching English Through Culture – ebook
Joanna Bogusławska Agata Mioduszewska
The purpose of the book is to present culture of the English speaking countries by means of original, stimulating and diversified exercises. For teachers the book provides numerous activities suitable for students of different levels, i.e. from pre-intermediate to upper-intermediate. Among the tasks there are, for instance, role-play, quizzes, board games, crosswords, puns and discussion panels, reading...Data dostępności:
Data publikacji: