Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

wydawnictwo medio

Liczba pozycji: 105
  • Życie w krzemowej klatce – książka
    TANIEJ 5 %

    Życie w krzemowej klatce – książka

    Maciej Ożóg  

    W publikacji czytelnik znajdzie analizę sztuki nowych mediów jako dyskursu krytycznego wobec technik i ideologii cyfrowego nadzoru. Autor w tym kontekście prezentuje strategie artystyczne: od wczesnych przykładów net artu po prace prezentowane podczas ostatnich edycji festiwali sztuki nowych mediów. Zagadnienie upowszechniających się technologii śledzenia i nadzoru w świecie funkcjonalnie zależnym...

    Cena: 44,56 zł 46,90 zł

    Więcej

  • Stanley Kubrick – książka
    TANIEJ 5 %

    Stanley Kubrick – książka

    Krzysztof Kozłowski  

    Przekrojowa, krytyczna monografia filmografii Stanley Kubicka. Autor prezentuje twórczość Kubricka, rekonstruuje źródła inspiracji artysty, pokazuje jego filmy na tle innych sztuk, w tym przede wszystkim opery. Podobnie jak w operze – reżyser operuje obrazem, muzyką, językiem, scenografią i gestem, przy czym tekst odgrywa niewielką rolę. Dominantą dzieł są muzyka i obrazy, które wchodzą ze sobą w złożone...

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Socjologia kultury – książka
    TANIEJ 5 %

    Socjologia kultury – książka

    Wendy Griswold  

    Socjologia kultury Wendy Griswold to cieszący się olbrzymią popularnością podręcznik, będący syntetycznym wprowadzeniem w dziedzinę socjologii kultury. Łączy w sobie nowoczesne spojrzenie na globalne transformacje kulturowe z socjologiczną tradycją badania zmiany społecznej. Autorka podejmuje tematy klasyczne, takie jak kultura i stratyfikacja, kultura a tożsamość, związki między sztuką i literaturą,...

    Cena: 56,05 zł 59,00 zł

    Więcej

  • Brzydkie słowa, brudny dźwięk – książka
    TANIEJ 5 %

    Brzydkie słowa, brudny dźwięk – książka

    Michał Jan Lutostański  

    Michał Jan Lutostański – socjolog, doktor nauk społecznych i absolwent Interdyscyplinarnych Studiów Doktoranckich w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Jego działalność naukowa skupia się na młodzieży oraz muzyce. Pracownik instytutu badawczego TNS Polska, gdzie zajmuje się ilościowymi badaniami konsumenckimi. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Autor wielu publikacji...

    Cena: 39,90 zł 42,00 zł

    Więcej

  • Sztuczna obecność – książka
    TANIEJ 5 %

    Sztuczna obecność – książka

    Lambert Wiesing  

    Sztuczna obecność jest przeglądem zasadniczych stanowisk w obrębie współczesnej nauki o obrazie, stanowiącej rezultat zwrotu obrazowego w kulturoznawstwie. Wokół niej ogniskuje się cała akademicka dyscyplina refleksji nad kultura wizualną. Nauka o obrazie stworzyła warunki do komparatystycznej, ale też integracyjnej analizy i interpretacji zjawisk obrazowych, widzialności w kształcie nadanym jej we...

    Cena: 47,50 zł 50,00 zł

    Więcej

  • Badanie widowni filmowej – książka
    TANIEJ 5 %

    Badanie widowni filmowej – książka

    Konrad Klejsa   Magdalena Saryusz-Wolska  

    Największą zaletą antologii jest to, że może ona stanowić świetną metodologiczną podstawę i inspirację do kolejnych badań nad publicznością (nie tylko) filmową. Naukowiec, który będzie chciał podjąć się eksploracji fenomenu recepcji mediów, znajdzie tu całą gamę podpowiedzi dotyczących technik i metod badawczych. Od klasycznych metod socjologicznych prezentowanych przez Emilie Altenloh czy Susan Ohmer,...

    Cena: 46,88 zł 49,35 zł

    Więcej

  • KOmedia Konteksty dyskursu medialnego – książka
    TANIEJ 5 %

    KOmedia Konteksty dyskursu medialnego – książka

    Działalność mediów - kontekst prawny, ekonomiczny i edukacyjny Analiza dyskursu medialnego Komunikacja medialna i marketingowa Odpowiedzialność dziennikarza, odpowiedzialność mediów Komunikacja w sieci - stereotypy, strategie, wspólnoty

    Cena: 81,70 zł 86,00 zł

    Więcej

  • Zagrożenia ładu społecznego Tom 1 – książka
    TANIEJ 5 %

    Zagrożenia ładu społecznego Tom 1 – książka

    Brunon Hołyst  

    Praca jest poświęcona problematyce ładu społecznego i jego zagrożeń. Omówiono w niej szczegółowo metodologię badań nad patologią społeczną, a także konteksty analiz zagrożeń ładu społecznego (moralny i etyczny, psychologiczny, biologiczny, prawny, społeczno-kulturowy, mikrospołeczny). Autor dokonał również przeglądu przejawów patologii społecznej w różnych środowiskach: rodzinnym, pracowniczym, rówieśniczym,...

    Cena: 75,05 zł 79,00 zł

    Więcej

  • Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce – książka
    TANIEJ 5 %

    Ewolucja rynku telewizyjnego w Polsce – książka

    Weronika Świerczyńska-Głownia  

    Autorka podjęła się teoretycznej, a także empirycznej analizy jednego z głównych tematów w ramach nauki o mediach, ekonomiki mediów oraz zarządzania mediami. Jak dotąd nie można stwierdzić, że występuje dostatecznie wiele opracowań dotyczących zarządzania w obszarze mediów elektronicznych. W dalszym ciągu problematyka ta jest niezbyt często podejmowana przez badaczy mediów, zwłaszcza z uwzględnieniem...

    Cena: 36,91 zł 38,85 zł

    Więcej

  • Miejska wyspa ciepła w Warszawie - uwarunkowania klimatyczne i urbanistyczne – książka
    TANIEJ 5 %

    Miejska wyspa ciepła w Warszawie - uwarunkowania klimatyczne i urbanistyczne – książka

    Anna Błażejczyk   Krzysztof Błażejczyk   Bożena Degórska  

    Klimatem obszarów zurbanizowanych w Polsce zajmuje się – w różnym stopniu – większość klimatologów polskich. Analizowane są wszystkie aspekty wyjątko¬wości klimatu miasta, m.in.: bilans radiacyjny i cieplny, temperatura powietrza, pole wiatru, zachmurzenie, opady, zanieczyszczenie powietrza. Zjawisko miejskiej wyspy cie¬pła w Warszawie jest monitorowane od począt¬ku XXI wieku przez klimatologów z Instytutu...

    Cena: 42,75 zł 45,00 zł

    Więcej

Liczba pozycji: 105

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA