zar
Liczba pozycji: 4
Marketing internetowy – ebook
Łukasz Kępiński Marcin Kordowski Damian Sałkowski Kamil Sztubecki
Pierwsza książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody obecności i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi doświadczeniami. Każda...Data dostępności:
Data publikacji:
Istoty wirtualne. Jak fenomenologia zmieniała sztuczną inteligencję – ebook
Aleksandra K. Przegalińska
Książka ma charakter wprowadzenia do tematyki sztucznej inteligencji, a także mostów, jakie wiążą ja z nowoczesnymi i współczesnymi koncepcjami filozoficznymi. Zarówno robotyka, jak i tworzenie światów wirtualnych czy tez botów - programów imitujących ludzka komunikacje jest głęboko osadzone w rozmaitych koncepcjach filozoficznych, zwłaszcza zaś w XX-wiecznej fenomenologii. Wobec rozkwitu uczenia maszynowego,...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozmowa z chatem GPT o przyszłości ludzi i świata – ebook
Reid Hoffman
To książka niezwykła. Dialog między człowiekiem a sztuczną inteligencją. Reid Hoffman przy współpracy GPT-4 zabiera czytelnika w podróż w świat przyszłości i zastanawia się, w jaki sposób sztuczna inteligencja, a w szczególności duże modele językowe, w tym GPT-4, mogą przyczynić się do rozwoju ludzkości w kluczowych obszarach, takich jak edukacja, biznes i kreatywność. Hoffman nie tylko pisze o...Data dostępności:
Data publikacji:
Bankowość emocjonalna. Cyfrowa transformacja banków a oczekiwania klientów – ebook
Ewa Miklaszewska Mateusz Folwarski
Technologia budzi emocje. Dobrym przykładem jest AI (artificial intelligence), która od lat jest bodźcem do tworzenia literatury czy filmów z gatunku science fiction. Wykorzystanie AI w bankowości oraz cyfryzacja produktów i usług bankowych tworzą nową jakość nie tylko w zakresie wewnętrznej transformacji banków, ale także kanałów i sposobów kontaktów z klientami. W tym znaczeniu w monografii używany...Data dostępności:
Data publikacji: