Prenumerata miesięczna - cykliczna
- Czym jest i jak działa prenumerata miesięczna autoodnawialna?
- Jak zamówić prenumeratę miesięczną autoodnawialną?
- Jak anulować prenumeratę miesięczną?
- Dlaczego nie otrzymuję wiadomości systemowych informujących o statusie realizacji zamówienia?
- Czy mogę złożyć zamówienie kontaktując się z BOK lub za pośrednictwem wiadomości e-mail?
Czym jest i jak działa prenumerata miesięczna autoodnawialna?
Zamawiając e-prenumeratę autoodnawialną, subskrybujesz wybrany tytuł na czas z góry nieokreślony, a płatność jest pobierana z karty płatniczej automatycznie co 30 dni w ustalonej kwocie z góry - informacja o cenie miesięcznej subskrypcji jest na stronie każdego produktu. Ta opcja płatności jest dostępna dla wybranych tytułów eprasy.
Jak zamówić prenumeratę miesięczną autoodnawialną?
Aby zamówić prenumeratę wybranego tytułu, wystarczy wejść na stronę produktu, kliknąć w pomarańczowy przycisk „Aktywuj prenumeratę”, widoczny pod opcją płatności „Prenumerata miesięczna – cykliczna”. Na następnym etapie konieczne jest podanie danych karty płatniczej: numery karty, kody CVV i daty ważności karty, dane zatwierdzić należy przyciskiem „zapłać i zapisz kartę”.
Jak anulować prenumeratę miesięczną?
Aby anulować swoje prenumeraty miesięczne – cykliczne, należy zalogować się na swoje konto, a następnie przejść do zakładki „Prenumeraty cykliczne”: https://www.nexto.pl/klub/prenumeraty_cykliczne.xml i przy wybranym tytule kliknąć „Anuluj”.
Dlaczego nie otrzymuję wiadomości systemowych informujących o statusie realizacji zamówienia?
Wiadomości systemowe wysyłane są automatycznie, dlatego mogą trafić do folderu SPAM lub innych zakładek, takich jak Oferty czy Zakupy grupowe.
Jeśli wiadomości nie ma również w tych folderach, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:
- Bezpośrednio wysyłając wiadomość na adres pomoc@nexto.pl
- Wypełniając formularz kontaktowy
- Kontaktując się telefonicznie pod numerem +48 22 263 02 02 (w godzinach 9:00-17:00).
Czy mogę złożyć zamówienie kontaktując się z BOK lub za pośrednictwem wiadomości e-mail?
Nie oferujemy obecnie takiej funkcjonalności, aby móc przyjąć zamówienie zgłoszone telefonicznie lub mailowo. Prosimy o złożenie zamówienia za pośrednictwem naszej strony internetowej. W przypadku trudności nasi Konsultanci chętnie pomogą i przeprowadzą Cię przez cały proces składania zamówienia.