Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Anulowanie zamówienia

do góry

Czy mogę anulować zamówienie, które nie zostało opłacone?

W celu anulowania zamówienia wystarczy usunąć je z koszyka przyciskiem X lub go po prostu nie zatwierdzać do realizacji.

do góry

Czy mogę anulować zamówienie, które zostało opłacone?

W przypadku, gdy chcesz anulować zamówienie, które zostało już opłacone, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (pomoc@nexto.pl), a w mailu podaj numer zamówienia.

Jeśli zamówienie zostało opłacone z góry, to po jego anulowaniu w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych (zazwyczaj zajmuje nam to 3 dni) dokonamy zwrotu przelanych środków.

do góry

Czy mogę anulować pojedynczą pozycję z zamówienia?

Niestety nie oferujemy możliwości anulowania pojedynczej pozycji z danego zamówienia. Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do skompletowania, postaramy się anulować całe zamówienie i wtedy będzie można je złożyć ponownie.

do góry

Czy mogę anulować zamówienie, które zostało już skompletowane?

Nie mamy możliwości technicznych anulowania już skompletowanego zamówienia.

Najchętniej kupowane

Najchętniej kupowane

Darmowe wydania