Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

TANIEJ 5 %

Artur Jabłoński  

Michał Podsiadło  

23.06.2020

polski

4 godz. 5 min.

Helion

978-83-283-5472-2

  • MP3
  • PDF

Opis

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - audiobook

33,15 zł 34,90 zł
?
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!