Pomoc
Wyszukaj temat
Najczęstsze pytania:
-
Audiobooki (7)
- Chciałbym słuchać zakupionego audiobooka w samochodzie. Jak mogę to zrobić?
- W swoim samochodzie posiadam radio bez odtwarzacza mp3, a bardzo chciałbym słuchać zakupionego audiobooka podczas jazdy. Czy jest to możliwe?
- Posiadam w domu jedynie tradycyjny odwarzacz Audio-CD, bez odtwarzacza mp3. Jak mogę zgrać zakupione u Państwa audiobooki na płytę w formacie Audio-CD?
- Pobrałem/am zakupionego audiobooka na komputer. Chcę jednak móc słuchać książki w samochodzie na odtwarzaczu mp3. Rozumiem, że mogę nagrać płytę w formacie mp3, tylko jak tego dokonać?
- Jestem sportowo aktywną osobą i zależy mi na dostępie do audiobooka także podczas moich treningów. Czy mogą mi Państwo coś polecić?
-
eBooki i e-Prasa (12)
- Czy mogę otworzyć moje publikacje w telefonie lub w czytniku ebooków?
- Za pomocą jakich programów, oraz urządzeń można otwierać e-publikacje?
- Nie mogę otworzyć pliku PDF? Co się dzieje?
- Gdzie znajdę hasło do otwarcia pliku?
- Jak mogę otworzyć plik EPUB?
- Jak mogę kupić ebooki w formacie MOBI?
- Kupiłem książkę w formacie MOBI, jednak nie mogę jej znaleźć.
- Co zrobić, aby zakupione książki w formacie MOBI były automatycznie wysyłane na mój czytnik Kindle?
- Czym jest Dostęp online?
- Kupiłem/am kurs językowy "PDF + nagrania audio", ale nie widzę plików audio przy ściąganiu
- Przy próbie pobierania otrzymuję błąd "Can't add watermark to pdf file..."
-
Prenumerata miesięczna cykliczna (9)
- Czym jest i jak działa prenumerata miesięczna - cykliczna?
- Jak zamówić prenumeratę miesięczną - cykliczną?
- Jak anulować prenumeratę miesięczną - cykliczną?
- Ile dni mogę testować prenumeratę miesięczną - cykliczną za darmo?
- Czy muszę zapłacić za numery otrzymane w darmowym okresie testowym prenumeraty miesięcznej - cyklicznej?
- Jakie są opłaty za okres płatny?
- Jakie karty płatnicze są akceptowane?
- Czy mogę uzyskać fakturę VAT?
-
Punkty i Konto Nexto (3)
-
-
Współpraca (2)
-
Faktury (4)
-
Zamówienia (5)
-
Reklamacje (4)
-
Odstąpienie od umowy - zwrot Towaru (3)
-
-
Kupony rabatowe (3)
-
Aplikacja mobilna (6)
-
Możesz również:
- skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Nexto wybierając odpowiednią metodę kontaktu