Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Press – e-wydanie – 9-10/2020

BestsellerTANIEJ 5 %

9-10/2020

02.09.2020

polski

Press

14259818

Ocena: 4.9 (9 oceniających) Oceń produkt

  • PDF
  • Dostęp online PDF

Opis

PRESS – dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze działania reklamowe, przykłady i możliwości działań PR. Wybrane numery zawierają specjalne raporty. PRESS jest organizatorem konkursu na najlepszego dziennikarza oraz najlepsze teksty dziennikarskie Grand PRESS, a także najlepszą polską fotografię prasową Grand PRESS Photo.

Prenumerata roczna

109,25 zł 115,00 zł

Press - e-wydanie – 9-10/2020

21,85 zł 23,00 zł
?

Kup Press – e-wydanie – 9-10/2020 / e-wydanie

Forma zakupu
 

Press – e-wydanie – 9-10/2020

  • 9-10/2020
    • PDF
    • Dostęp online PDF
21,85 zł 23,00 zł

Prenumerata półroczna

  • 3
    • PDF
    • Dostęp online PDF
64,60 zł 68,00  zł

Prenumerata roczna

  • 6
    • PDF
    • Dostęp online PDF
109,25 zł 115,00  zł
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 4.9 (9 oceniających)

1 - 5 z 9 opinii

  • Ocena:5
    Marcin Szczypiorski/2013-06-24

    Jeden z najlepszych miesięczników o mediach.

  • Ocena:5
    Józef Figura/2013-04-07

    Miesięcznik obowiązkowy dla każdego dziennikarza. W e-wersji tańszy i wygodniejszy w użyciu. Zasadniczo powinien być w każdym redakcyjnym komputerze!

  • Ocena:4
    Robert/2013-01-28

    Pismo o prasie, pisane z mocno "wewnętrznej" perspektywy. Relacje z niektórych imprez przypominają bal na Titanicu. Oczywiście Press dostrzega potencjał internetu i zauważa upadek prasy papierowej (wszak czytam ten numer w PDF!) ale nie wiem, czy potrafią coś więcej niż tylko załamywać ręce.

  • Ocena:5
    czytelnik/2012-10-06

    "Press" pozwala lepiej zrozumieć świat mediów tradycyjnych i elektronicznych. W numerze październikowym znajdziemy - oprócz garści newsów - kilka ciekawych tekstów bardziej obszernych. Polecam m.in ciekawą analizę błędów, które doprowadziły niegdyś popularny "Przekrój" na skraj upadku; ranking internetowych blogów o książkach, a także wypowiedzi dot. funkcjonowania systemu "Piano".

  • Ocena:5
    Eny Juzer/2011-09-06

    Moje nowe odkrycie prasowe:) Ogromny wachlarz tematyczny, podany w bardzo interesującej formie. Przeciekawe wywiady z niebanalnymi osobami. Polecam wszystkim.

1 - 5 z 9 opinii