Sprzedaż i obsługa klienta
Liczba pozycji: 14
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów – ebook
Phil Barden Rory Sutherland
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić...Data dostępności:
Data publikacji:
SPIN SELLING – ebook
Neil Rackham
SPIN® to metoda sprzedaży opracowana na podstawie analizy 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy sprzedawców w 23 krajach. SPIN® SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu wiodących firmach i znacznie poprawiły ich wyniki sprzedaży. W ciągu 12 lat Neil Rackham wraz ze swoim zespołem przeanalizował ponad 35 tysięcy rozmów...Data dostępności:
Data publikacji:
50 kobiet biznesu 2024 – ebook
Opracowanie zbiorowe
"50 Kobiet Biznesu 2024" to inspirująca książka w formie wywiadów z przedsiębiorczymi kobietami z różnych branż, które dzielą się swoimi historiami sukcesów, porażek oraz cennymi radami dla młodych przedsiębiorców. Jak radziły sobie z wyzwaniami w biznesie? Jak łączą życie zawodowe z rodzinnym? To nie tylko poradnik, ale także zbiór prawdziwych historii, które motywują do działania i pokazują, że sukces...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedaż przez Instastory. 70 metod, dzięki którym pozyskasz więcej klientów – ebook
Marcelina Rawka
Odkryj sekrety sprzedaży w mediach społecznościowych z e-bookiem Sprzedaż przez InstaStory: 70 metod, dzięki którym pozyskasz więcej klientów. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak efektywnie wykorzystać InstaStory do rozwijania Twojego biznesu? „Sprzedaż przez Instastory” to esencja wiedzy, którą zgromadziłam, praktykując i analizując efektywność różnorodnych strategii sprzedażowych...Data dostępności:
Data publikacji:
50 kobiet biznesu 2023 – ebook
Opracowanie zbiorowe
Książka napisana jest w formie wywiadu, którego udzielały kobiety- businesswomen. Opowiada o ich historiach oraz drodze do zbudowania swoich firm. Uwzględnia też rady skierowane do młodych, początkujących przedsiębiorców. 50 Kobiet Biznesu 2023 to kobiety z różnych branż, które dzielą się z czytelnikami swoimi sukcesami oraz porażkami. Co było najcięższe w budowaniu biznesu? Gdzie popełniłaś największe...Data dostępności:
Data publikacji:
Sklep internetowy. Formy opodatkowania 2022/2023 – ebook
Kinga Jańczak
Wybór odpowiedniej formy opodatkowania działalności jest bardzo ważną kwestią, zwłaszcza dla frmy, która prowadzi sklep internetowy. Kompendium koncentruje się wokół tematyki form opodatkowania w ujęciu konkretnej działalności, jaką jest sklep online. Szczególna uwaga została poświęcona opodatkowaniu na zasadach ryczałtu ewidencjonowanego, którego zalety dostrzega coraz większe grono przedsiębiorców. Dzięki...Data dostępności:
Data publikacji:
Systemy płatnicze i rynek płatności w Unii Europejskiej – ebook
Anna Iwańczuk
W książce przedstawiono problematykę rozliczeń pieniężnych w gospodarce rynkowej w dwóch ujęciach: - poprzez pryzmat organizacji systemu płatniczego, - z perspektywy funkcjonowania rynku płatności. Prezentowane zagadnienia uzupełniono danymi statystycznymi oraz informacjami dotyczącymi cech systemów płatniczych i rynków usług płatniczych w państwach Unii Europejskiej. Książka daje wyczerpującą...Data dostępności:
Data publikacji:
Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym – ebook
Aleksandra Czerw
Zadowalanie lekarzy i budowanie relacji opartych na wzajemnym zaufaniu pomiędzy firmą produkującą leki a środowiskiem medycznym jest obecnie niezwykle istotnym celem działań marketingowych firm farmaceutycznych. W powyższym aspekcie pomiar poziomu satysfakcji lekarzy z marki produktu leczniczego i ich lojalności wobec niej powinien odgrywać istotną rolę. W książce zaprezentowano badanie empiryczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka kochania klienta - dla szefa i dla zwykłych ludzi – ebook
Anna Tiuryn
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz. Sztuka kochania klienta mówi o praktyce zarządzania firmą. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykładów z praktyki, trochę złośliwości, trochę żartów i dużo wskazówek praktycznych....Data dostępności:
Data publikacji:
Potęga opowieści – ebook
Kindra Hall
Ciągle słyszysz, że opowieści są najnowszym i najlepszym narzędziem biznesowym. Dzięki historiom możesz zrobić wszystko – od pomagania liderom w lepszej komunikacji po motywowanie zespołów sprzedażowych i pozyskiwanie klientów. Zastanawiasz się jednak, które historie pomogą Ci zrealizować cel i w jaki sposób je opowiedzieć? Kindra Hall, profesjonalna mówczyni i znana na całym świecie autorka opowieści,...Data dostępności:
Data publikacji:
Sklepy internetowe. Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów – ebook
Marzena Feldy
Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka: omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych, podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów...Data dostępności:
Data publikacji:
19 narzędzi menadżera sprzedaży. Poradnik o tym, jak zostawić innych w tyle. – ebook
Rafał Judek
To będzie taka książka, jaką sam chciałbym przeczytać, kiedy po raz pierwszy obsadzono mnie w roli menadżera. Z perspektywy czasu wiem, jakich narzędzi potrzebują menadżerowie na początku swojej drogi, jak i ci doświadczeni. Skuteczni menadżerowie rozumieją swoją rolę w firmie i przywództwie. Dla mnie fakt, że czytasz tę książkę, świadczy o tym, że pragniesz odnieść sukces. Planujesz być skutecznym...Data dostępności:
Data publikacji:
Kolory, czyli prosta instrukcja obsługi człowieka – ebook
Ewa Błaszczak
"Kolory" to niezbędnik do życia wśród ludzi i do osiągania celów biznesowych. Opowiada o kluczowych typach zachowań ludzkich, tłumaczy je i przekłada na prostą instrukcję obsługi człowieka. Jest to bezcenna wiedza poprawiająca komunikację, zarządzanie, teamwork, umożliwiająca lepsze zarządzanie własnym życiem i pozwalająca uniknąć wielu nieporozumień, rozczarowań i stresów.Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu – ebook
Michał Rusek
Ten poradnik marketingowy jest wyjątkowy, ponieważ autor zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w świetle swoich własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób. Lekkie pióro sprawia, że książkę ekspercką o dużym...Data dostępności:
Data publikacji:
Top 10
- 1.Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
- 2.SPIN SELLING
- 3.50 kobiet biznesu 2024
- 4.Sprzedaż przez Instastory. 70 metod, dzięki którym pozyskasz więcej klientów
- 5.50 kobiet biznesu 2023
- 6.Sklep internetowy. Formy opodatkowania 2022/2023
- 7.Systemy płatnicze i rynek płatności w Unii Europejskiej
- 8.Satysfakcja i lojalność klienta na rynku farmaceutycznym
- 9.Sztuka kochania klienta - dla szefa i dla zwykłych ludzi
- 10.Potęga opowieści