Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Content Marketing i Social Media – ebook

TANIEJ 7 %

Barbara Stawarz  

12.04.2018

12.04.2018

polski

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-19767-4

Ocena: 5 (1 oceniający) Oceń produkt

  • EPUB
  • MOBI

Opis

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.


Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.

Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Content Marketing i Social Media - ebook

54,87 zł 59,00 zł
?
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 5 (1 oceniający)

1 - 1 z 1 opinii

  • Ocena:5
    Paweł Owczarek/2018-04-22

    Dałbym więcej gwiazdek, gdyby się dało to zrobić. Książka jest niezwykła i zawiera ogromną ilość wiedzy i porad dotyczących content marketingu. Książka jest niezwykle przydatna osobom traktującym obecność w Internecie jako źródło zarobku. Przyda się z pewnością blogerom, copywriterom, twórcom przeróżnych innych treści. Jest też w ogromnym stopniu przydatna osobom chcącym wypromować swoje formy i produkty w sieci. Zawiera ogromną ilość wskazówek o przeróżnych stopniach zaawansowania. Znajdziemy tu sporo banalnych stwierdzeń, które są oczywiste, ale także wiele średnio-zaawansowanych i zaawansowanych zagadnień. Obecność i działalność w Internecie potrafi być żyłą złota, a ta książka zawiera szereg teorii, wskazówek i porad pozwalających ten ogromny potencjał wykorzystać.

1 - 1 z 1 opinii