Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marketing. Teoria i przykłady – ebook

TANIEJ 7 %

Waniowski   Sobotkiewicz   Daszkiewicz  

28.05.2012

01.01.2010

polski

383

Placet

978-83-7488-035-3

  • PDF

Opis

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.

Adresatem książki są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.

 

Marketing. Teoria i przykłady - ebook

51,15 zł 55,00 zł
?
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!