Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marketing usług turystycznych – ebook

Przeczytaj fragmentebooki: Marketing usług turystycznych – ebook
CENA NEXTO
Marketing usług turystycznych – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

28.08.2024

polski

216

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-16864-3

  • EPUB
  • MOBI

Opis

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.

Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:
* podstawy teoretyczne i terminologię,
* funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,
* działalność marketingową na docelowym rynku,
* badania marketingowe w turystyce,
* analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.

Do głównych zalet podręcznika należą:
* dostosowanie do programów nauczania,
* logiczna struktura i jasność wykładu,
* liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,
* słowniczek podstawowych terminów,
* bogata bibliografia,
* indeks rzeczowy.

Zespół autorski tworzą: Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Agnieszka Lewandowska, Beata Meyer, Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Daniel Szostak i Anna Tokarz. Są to pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Katedry Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.

Treść książki jest identyczna z treścią książki o numerze ISBN 83-01-14517-X

Cena Klubowicza Nexto Premium?

41,40 zł 69,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,00 zł
i

Marketing usług turystycznych - ebook

62,10 zł 69,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,00 zł
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!