Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część III – ebook

TANIEJ 5 %

Przemysław Kiciak  

05.05.2020

polski

280

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-20864-6

  • PDF

Opis

Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej. Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty, stanowiąc przykłady zastosowań kolejnych możliwości standardu OpenGL i języka GLSL.
Dla ułatwienia korzystania z książki została ona podzielona na trzy części. W części trzeciej jest więcej informacji na temat graficznego interfejsu użytkownika i przykład ogólnego programowania procesora graficznego (GPGPU): zaimplementowany w GLSL-u algorytm zagęszczania siatek użyty w trzeciej aplikacji do otrzymania gładkiej powierzchni o skomplikowanym kształcie. Dzięki niej czytelnik dowie się również, jak:
• oprogramować wihajstry realizujące graficzny interfejs użytkownika,
• napisać szader obliczeniowy realizujący zagęszczanie siatek,
• narysować zagęszczoną siatkę,
• odkształcać siatkę za pomocą łańcucha kinematycznego i szadera obliczeniowego,
• za pomocą graficznego interfejsu użytkownika umożliwić tworzenie animacji metodą klatek kluczowych.

OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część III - ebook

65,55 zł 69,00 zł
?
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!