Podstawy marketingu – ebook
Opis
Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli rozważania dotyczące:
•funkcji i znaczenia marketingu,
•kierunków jego rozwoju,
•preferencji i zachowań zakupowych klientów,
•podziału rynku na segmenty,
•instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców,
•gromadzenia informacji rynkowych
•planowania i kontrolowania działalności marketingowej.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych.
Opinie o produkcie
Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!