Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Podstawy marketingu – ebook

ebooki: Podstawy marketingu – ebook
CENA NEXTO
Podstawy marketingu – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

28.08.2024

polski

317

PWE

978-83-208-2133-8

  • PDF

Opis

Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli rozważania dotyczące:

•funkcji i znaczenia marketingu,
•kierunków jego rozwoju,
•preferencji i zachowań zakupowych klientów,
•podziału rynku na segmenty,
•instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców,
•gromadzenia informacji rynkowych
•planowania i kontrolowania działalności marketingowej.

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

29,34 zł 48,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,90 zł
i

Podstawy marketingu - ebook

44,01 zł 48,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,90 zł
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!