Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym – książka

TANIEJ 5 %

Jarema Batorski  

polski

182

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

9788323334644

Produkt fizyczny: Książka

Opis

Monografia jest rezultatem badań nad zarządzaniem przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej z punktu widzenia organizacyjnego uczenia się. Podjęte badania umożliwiły poszukiwanie niestandardowych sposobów i metod zarządzania przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysowej. W procesie badawczym uprawomocniono analizy jakościowe jako współistotne z analizami ilościowymi. Pozwoliło to na aplikację zarządzania wiedzą i organizacyjnego uczenia się do przestrzeni biznesu turystycznego, sformułowanie i wykorzystanie metodyki paradoksów sytuacji kryzysowej w analizie przedsiębiorstw turystycznych, identyfikację modeli zarządzania w sytuacjach trudnych, a także zaproponowanie metodyki tworzenia potencjału do zarządzania kryzysowego oraz kreowania modeli biznesu przedsiębiorstwa uczącego się w kryzysie.

Instrumenty zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwie turystycznym - książka

35,91 zł 37,80 zł
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!