Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Nieoczywiste

Liczba pozycji: 3
  • Praktyczny marketing miast i regionów – książka
    TANIEJ 7 %

    Praktyczny marketing miast i regionów – książka

    Jacek Pogorzelski  

    „Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem” – to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

  • Statystyka dla menedżerów – książka
    TANIEJ 7 %

    Statystyka dla menedżerów – książka

    Anna Bielecka  

    Opis Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystycznych w biznesie i ekonomii: etapy badań statystycznych, formułowanie celu praktycznego i diagnostycznego, określanie podmiotu, przedmiotu, zakresu i czasu badania...

    Data dostępności:

    Cena: 73,47 zł 79,00 zł

    Więcej

  • Matematyka dla kierunków ekonomicznych – książka
    TANIEJ 7 %

    Matematyka dla kierunków ekonomicznych – książka

    Henryk Gurgul   Marcin Suder  

    Podręcznik obejmuje podstawowy program nauczania matematyki i jej zastosowań w ekonomii i zarządzaniu. Treści czysto matematyczne i zastosowania są przedstawione w wyodrębnionych rozdziałach. Dlatego ten podręcznik może być przydatny także dla studiów technicznych i rolniczych. Książka wyróżnia się dużą liczbą całkowicie rozwiązanych ćwiczeń i zadań. Do wszystkich zadań przeznaczonych do samodzielnego...

    Data dostępności:

    Cena: 73,47 zł 79,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA