Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Nieoczywiste

Liczba pozycji: 1
  • Marketing sportu 2.0 – książka
    TANIEJ 7 %

    Marketing sportu 2.0 – książka

    Andrzej Sznajder  

    Andrzej Sznajder Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych, twórca i kierownik Podyplomowych Studiów „Marketing Sportu” i Podyplomowych Studiów „Zarządzanie w Sporcie” w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W działalności naukowej i dydaktyczno-szkoleniowej zajmuje się problematyką marketingu. Koncentruje się na aktualnych trendach w marketingu i zarządzaniu, takich jak marketing...

    Data dostępności:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA