Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych – audiobook

Odtwórz fragment:

audiobooki: GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych – audiobook
CENA NEXTO
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych – audiobook
CENA NEXTO

Paweł Tkaczyk  

Paweł Tkaczyk  

25.11.2024

25.11.2024

polski

04:38:27

Onepress

978-83-289-1803-0

  • MP3
Opis

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!

GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - audiobook
44,91 zł 49,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,42 zł
?
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!