Poradniki – ebooki
- Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa - masz rację !Wydaje ci się! „Muszę to przemyśleć” - to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność. Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji. W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy wiesz, jak zamienić swoją wiedzę specjalistyczną i doświadczenie w biznes, który przynosi stabilne dochody i pozwala działać na własnych zasadach? Jeśli jesteś coachem, trenerem, konsultantem, mentorem lub doradcą - ta książka jest dla ciebie. Donald Miller, autorytet w branży doradczej z ponad 20-letnim doświadczeniem, pomoże ci zbudować solidne fundamenty i skutecznie rozwijać swoją firmę. ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu społecznościowego. Jeżeli kopiujesz tych ludzi, to znaczy, że niczego od nich się nie nauczyłeś. Zero to One pokazuje, jak budować firmy oparte na zupełnie nowych pomysłach, jak zamiast powielać w nieskończoność...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zmiana w organizacji jest nieunikniona - ale czy na pewno musi oznaczać chaos i trudności? Tradycyjne podejście do zarządzania zmianą opiera się na sztywnym planowaniu lub przekonaniu, że każda zmiana wywołuje silny opór. Jaka jest skuteczność takiego podejścia? Zaledwie 30%. Zwinne zarządzanie zmianą pozwala lepiej reagować na rzeczywistość, a jego najważniejszym wyróżnikiem jest elastyczność...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy pomaganie innym to przepis na porażkę? A może największe sukcesy osiągają ci, którzy nie myślą tylko o sobie? Adam Grant, czołowy ekspert w dziedzinie psychologii organizacyjnej i najwyżej oceniany profesor Wharton School, w tej przełomowej książce udowadnia, że nie rywalizacja, a mądra współpraca stanowi klucz do osiągnięcia najlepszych wyników - zarówno w biznesie, jak i w życiu zawodowym. ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Co przyciąga największą uwagę w mediach, w polityce, w codziennym życiu? Konflikt. Kochamy go czy nienawidzimy̶nie możemy od niego uciec. Ale co, jeśli konflikt nie jest problemem, tylko szansą? William Ury, legendarny negocjator i autor światowych bestsellerów, odsłania brutalną prawdę: konflikty są nie tylko nieuniknione, ale wręcz potrzebne. W tej książce zaglądamy za kulisy najbardziej napiętych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia - zła strategia, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną i spójną strategię. Powszechne błędy Liczne badania pokazują, że liderzy często nie rozumieją, czym właściwie jest strategia ani jak ją tworzyć, mylą też z nią cele finansowe („wzrost o 15% rocznie”)...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Twoi analitycy przedstawiają skomplikowane modele, ale ich rekomendacje nie przekładają się na realne działania? Raporty pełne wskaźników i wykresów nie dają ci jasnych odpowiedzi? Czujesz, że dane w twojej firmie mają ogromny potencjał, ale nie wiesz, jak go wykorzystać? Analiza danych dla menedżerów to przewodnik, który pozwoli ci przekształcić dane w konkretne decyzje biznesowe. Dzięki tej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Odpowiedzialność karna menedżera Jeśli chcesz zamówić tę publikację w wersji tradycyjnej (produkt fizyczny w cenie 49 zł + koszt wysyłki), złóż zamówienie telefonicznie pod numerem +48 22 343 38 52 (jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00). Poradnik „Odpowiedzialność karna menedżera” jest niezbędną pozycją szczególnie dla członków, zarządów, rad nadzorczych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Odkryj buntownicze podejście, które może być największym atutem w rozwiązywaniu problemów i budowaniu nowej jakości w pracy i życiu. - Nie wiesz, jak wykroczyć poza schemat i znaleźć nowe drogi wyjścia z impasu? - Czujesz, że twój zespół utknął w rutynie? - Chcesz unikać poważnych błędów wynikających z podążania utartymi ścieżkami? W świecie, gdzie często dominuje jedna narracja i myślenie schematami,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak rozwiązywać strategiczne problemy, zarządzać niepewnością i przygotować organizację na zmianę Problemy stają się coraz bardziej złożone, wieloaspektowe i trudne, a otoczenie - coraz bardziej nieprzewidywalne, czego dowiodła pandemia koronawirusa i zakłócenia w dostawach towarów w wyniku konfliktów w różnych częściach świata. Aby sprostać tym przeciwnościom, organizacje powinny być zwinne i nieperfekcyjne,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- "Kolory" to niezbędnik do życia wśród ludzi i do osiągania celów biznesowych. Opowiada o kluczowych typach zachowań ludzkich, tłumaczy je i przekłada na prostą instrukcję obsługi człowieka. Jest to bezcenna wiedza poprawiająca komunikację, zarządzanie, teamwork, umożliwiająca lepsze zarządzanie własnym życiem i pozwalająca uniknąć wielu nieporozumień, rozczarowań i stresów.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Masz wiedzę. Teraz czas pokazać ją światu. Po przeczytaniu tej książki zrozumiesz, że silna marka to nie przypadek, tylko dobrze ułożony plan. Wszystko staje się jasne: jak mówić, do kogo i po co. Do tego AI przestaje przerażać, a zaczyna pomagać. Totalnie obowiązkowa pozycja dla każdego, kto chce działać świadomie i osiągnąć fenomenalny sukces swojej marki. Mery Piotrowska – prowadząca program...
Data dostępności:
Data publikacji:
- To nie liderzy wygrywają, a zespoły, które potrafią wykorzystać potencjał współpracy w nowoczesny, przełomowy sposób. Tradycyjne modele przywództwa zawodzą, a firmy nadal koncentrujące się na jednostkach zamiast na sile zespołu tracą przewagę i możliwości rozwoju. Keith Ferrazzi przedstawia 10 kluczowych zmian, które redefiniują sposób działania zespołów i pozwalają im osiągać maksymalną efektywność. ...
Data dostępności:
Data publikacji:
Dostępny w sprzedaży za:
- Firmy potrzebują inżynierów, którzy nie tylko tworzą innowacje, ale również skutecznie je wdrażają - od koncepcji po realizację. Przemysł przyszłości opiera się na technologii, jednak to twarde liczby i przemyślana strategia decydują o tym, które projekty zyskają akceptację i będą mogły zostać zrealizowane. Inżynierowie wychodzący poza ramy projektowania rozumieją finanse, myślą strategicznie i potrafią...
Data dostępności:
Data publikacji:
Dostępny w sprzedaży za:
- Mobbing w pracy - zapobieganie, procedury, konsekwencje Jeśli chcesz zamówić tę publikację w wersji tradycyjnej (produkt fizyczny w cenie 49 zł + koszt wysyłki), złóż zamówienie telefonicznie pod numerem +48 22 343 38 52 (jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00). W poradniku „Mobbing w pracy - zapobieganie, procedury, konsekwencje” znajdują się przykłady...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy kiedykolwiek zastanawiałaś się, dlaczego niektóre kobiety bez wysiłku budują autorytet, inspirują ludzi i prowadzą zmotywowane i zaangażowane zespoły? Sekret tkwi w tym, że przywództwo to zestaw konkretnych umiejętności, które można opanować - nawet jeśli dziś masz wrażenie, że daleko Ci do pewnej siebie liderki. Dobra wiadomość jest taka, że Ty również możesz to osiągnąć. Potrzebujesz tylko...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Plan marketingowy - Lejek sprzedażowy - Kampanie reklamowe - Budowanie marki Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontrolną w pięciu krokach, która pomoże ci stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, integrujący wszystkie kluczowe punkty styku z klientem. Dlaczego warto przeczytać...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Chcesz odkryć tajemnice skutecznych promptów i wykorzystać pełny potencjał sztucznej inteligencji w swoim życiu i pracy? Ten ebook „Sekrety skutecznych promptów: Jak tworzyć idealne polecenia dla ChatGPT” to kompleksowy przewodnik, który wprowadzi Cię w świat precyzyjnych zapytań, pozwalając osiągnąć lepsze efekty w każdej dziedzinie. Wyobraź sobie, że Twoje zapytania do AI stają się bardziej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- 1.Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów
- 2.Zarabiaj na swojej wiedzy. Jak zbudować dochodowy biznes doradczy
- 3.Zero to one. Notatki o start-upach, czyli jak budować przyszłość
- 4.Zwinnologia 2.0. Agile w zarządzaniu zmianą
- 5.Dawaj i bierz. Czy twój styl współpracy pozwala ci odnieść sukces
- 6.Dochodząc do porozumienia. Jak zmienić konflikt we współpracę
- 7.Sedno strategii
- 8.E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka
- 9.Analiza danych dla menedżerów. Jak zrozumieć i wykorzystać dane dostępne w twojej firmie
- 10.Odpowiedzialność karna menedżera
- 1.Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów
- 2.Zarabiaj na swojej wiedzy. Jak zbudować dochodowy biznes doradczy
- 3.Zero to one. Notatki o start-upach, czyli jak budować przyszłość
- 4.Zwinnologia 2.0. Agile w zarządzaniu zmianą
- 5.Dawaj i bierz. Czy twój styl współpracy pozwala ci odnieść sukces
- 6.Dochodząc do porozumienia. Jak zmienić konflikt we współpracę
- 7.Sedno strategii
- 8.E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka
- 9.Analiza danych dla menedżerów. Jak zrozumieć i wykorzystać dane dostępne w twojej firmie
- 10.Odpowiedzialność karna menedżera