Zarządzanie i marketing – ebooki
- Zmiana w organizacji jest nieunikniona - ale czy na pewno musi oznaczać chaos i trudności? Tradycyjne podejście do zarządzania zmianą opiera się na sztywnym planowaniu lub przekonaniu, że każda zmiana wywołuje silny opór. Jaka jest skuteczność takiego podejścia? Zaledwie 30%. Zwinne zarządzanie zmianą pozwala lepiej reagować na rzeczywistość, a jego najważniejszym wyróżnikiem jest elastyczność...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik marketingowych. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając formę interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego. Philip Kotler, słynny propagator „czterech P marketingu”,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. Kreatywność S.A. to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności, oraz dla tych, którzy poprzez odrzucenie konwencji chcą usprawniać procesy w firmie. To także wgląd za kulisy zarządzania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Zabawna, pouczająca, nieoceniona. W Stanach Zjednoczonych zaliczana do kanonu książek inwestycyjnych. Zawiera wywiady przeprowadzone przez Jacka Schwagera z najlepszymi inwestorami i graczami giełdowymi. William Eckhardt, Bill Lipschutz, Victor Sperandeo, Linda Raschke, Tom Basso, Stanley Druckenmiller – to tylko niektóre z osób, których postrzeganie giełdy zostaje tu wyjaśnione. Dzielą ich wykorzystywane...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Klasyczny tekst z adnotacjami uwspółcześniającymi ponadczasową wiedzę Grahama o inwestowaniu. Najznakomitszy doradca inwestycyjny dwudziestego wieku, Benjamin Graham, uczył i inspirował ludzi na całym świecie. Jego filozofia „inwestowania wartościowego” – które chroni inwestorów przed podstawowymi błędami i uczy ich stosowania długofalowych strategii – od chwili pierwszego wydania uczyniła z Inteligentnego...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Twoi analitycy przedstawiają skomplikowane modele, ale ich rekomendacje nie przekładają się na realne działania? Raporty pełne wskaźników i wykresów nie dają ci jasnych odpowiedzi? Czujesz, że dane w twojej firmie mają ogromny potencjał, ale nie wiesz, jak go wykorzystać? Analiza danych dla menedżerów to przewodnik, który pozwoli ci przekształcić dane w konkretne decyzje biznesowe. Dzięki tej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboruomawia 16½ kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Celem tej monografii naukowej jest zaproponowanie całościowej teorii innowacji unikającej czarno-białego kontrastowania innowacji, ich podziału na dobre, zwiększające produktywność pracy, oraz złe, służące finansjalizacji i zarządzaniu ryzykiem finansowym. Rozdział pierwszy przedstawia ewolucję wglądu w badanie innowacji, od cyklu życia produktu do zarządzanej zmiany społecznej, od instytucji patentu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów - niezależnie od kierunków studiów - oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W książce zaprezentowano uwarunkowania prawne oraz aktualny stan wiedzy na temat nowoczesnego HR. Szczegółowo omówiono w niej m.in.: specyfikę zarządzania zasobami ludzkimi w administracji publicznej, pojecie służby cywilnej, system ocen okresowych w korpusie służby cywilnej, zagadnienia tworzenia indywidualnych programów rozwoju zawodowego (IPRZ), metody wspierania rozwoju zawodowego, w tym szkolenia...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Tradycyjny piramidowy model zarządzania organizacją jest na tyle przestarzały, że firmy powinny z niego zrezygnować. Do takich wniosków doszedł coach biznesu, Frederic Laloux, autor książki „Pracować inaczej”. Jego koncepcje już przyjmują się na londyńskiej scenie start-upów, i to z wielkim sukcesem. Laloux w fascynujący sposób opisuje historię organizacji z punktu widzenia rozwoju ludzkiej świadomości....
Data dostępności:
Data publikacji:
- SZKOLENIE ON-LINE: Jak unikać kosztownych błędów. Sprawdzone sposoby zarządzania ryzykiem w relacjach biznesowych Szkolenie dostępne tylko dla Klientów publikacji. Link do nagrania ze szkolenia znajdziesz w zakładce Materiały dodatkowe po zalogowaniu na konto księgarni. -------------------------------------- W publikacji przedstawiono, jak skutecznie wdrażać strategie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- To nie liderzy wygrywają, a zespoły, które potrafią wykorzystać potencjał współpracy w nowoczesny, przełomowy sposób. Tradycyjne modele przywództwa zawodzą, a firmy nadal koncentrujące się na jednostkach zamiast na sile zespołu tracą przewagę i możliwości rozwoju. Keith Ferrazzi przedstawia 10 kluczowych zmian, które redefiniują sposób działania zespołów i pozwalają im osiągać maksymalną efektywność. ...
Data dostępności:
Data publikacji:
Dostępny w sprzedaży za:
- Firmy potrzebują inżynierów, którzy nie tylko tworzą innowacje, ale również skutecznie je wdrażają - od koncepcji po realizację. Przemysł przyszłości opiera się na technologii, jednak to twarde liczby i przemyślana strategia decydują o tym, które projekty zyskają akceptację i będą mogły zostać zrealizowane. Inżynierowie wychodzący poza ramy projektowania rozumieją finanse, myślą strategicznie i potrafią...
Data dostępności:
Data publikacji:
Dostępny w sprzedaży za:
- Plan marketingowy - Lejek sprzedażowy - Kampanie reklamowe - Budowanie marki Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontrolną w pięciu krokach, która pomoże ci stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, integrujący wszystkie kluczowe punkty styku z klientem. Dlaczego warto przeczytać...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Szanowni Państwo, informujemy, że od 1 stycznia 2023 r. nowym wydawcą czasopisma "Personel Plus" jest HR RAZEM (formalnie reprezentowane przez CoachWise SA), z siedzibą w Warszawie przy ul. Jana Czeczota 31. W sprawie zakupu czasopisma lub złożenia tekstu do publikacji zapraszamy Czytelników i Autorów do kontaktu: Paweł Sopkowski, p.sopkowski@coachwise.org, +48 668 217 065. Dziękujemy Państwu za...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Masz wrażenie, że czas przecieka Ci przez palce, a lista zadań nigdy się nie kończy? Chcesz wreszcie przejąć kontrolę nad swoim dniem i skutecznie realizować swoje cele? Ten ebook jest dla Ciebie! "Osiągaj więcej! Jak skutecznie zarządzać czasem i realizować cele" to praktyczny poradnik, który pomoże Ci: Zrozumieć, dlaczego zarządzanie czasem to klucz do sukcesu. Poznać sprawdzone metody, takie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Znaczenie social media marketingu w branży filmowej to pierwsze kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowo przeanalizowano tytułowe zagadnienie w oparciu o badania empiryczne. Autorka połączyła teorie marketingowe z praktycznymi aspektami funkcjonowania branży filmowej i wykazała, w jaki sposób social media marketing może wpływać na sukces komercyjny filmów. Nowatorskie podejście uwzględniające...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W publikacji podjęto problem identyfikacji i pomiaru kosztów związanych ze społeczną odpowiedzialnością Lasów Państwowych. Autorka zwraca uwagę, że obecny system rachunkowości tej jednostki nie zapewnia wystarczających danych na ten temat, co utrudnia skuteczne zarządzanie kosztami oraz podejmowanie decyzji. W literaturze brakuje również kompleksowych propozycji pomiaru i wyceny działań związanych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja jest przeznaczona dla organizacji z różnych sektorów i branż, które chcą doskonalić swoje zarządzanie, przede wszystkim przez wdrażanie systemu zarządzania jakością na bazie wymagań norm ISO serii 9000. Normy te są powszechnie stosowane na świecie i stanowią pierwszy krok na drodze budowy w organizacji nowoczesnego systemu zarządzania, czyniąc ją bardziej konkurencyjną na rynku i lepiej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- 1.Zwinnologia 2.0. Agile w zarządzaniu zmianą
- 2.Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna
- 3.Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie rozszerzone
- 4.Mistrzowie rynków finansowych
- 5.Inteligentny inwestor. Najlepsza książka o inwestowaniu wartościowym
- 6.Analiza danych dla menedżerów. Jak zrozumieć i wykorzystać dane dostępne w twojej firmie
- 7.Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy. 16 i pół pułapki myślenia
- 8.Całościowe zarządzanie innowacjami finansowymi w XXI wieku
- 9.Zarządzanie. Nowe otwarcie
- 10.Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji publicznej. Ocena i rozwój członków korpusu służby cywilnej
- 1.Zwinnologia 2.0. Agile w zarządzaniu zmianą
- 2.Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna
- 3.Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie rozszerzone
- 4.Mistrzowie rynków finansowych
- 5.Inteligentny inwestor. Najlepsza książka o inwestowaniu wartościowym
- 6.Analiza danych dla menedżerów. Jak zrozumieć i wykorzystać dane dostępne w twojej firmie
- 7.Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy. 16 i pół pułapki myślenia
- 8.Całościowe zarządzanie innowacjami finansowymi w XXI wieku
- 9.Zarządzanie. Nowe otwarcie
- 10.Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji publicznej. Ocena i rozwój członków korpusu służby cywilnej