Zarządzanie i marketing
Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna – ebook
Philip Kotler Hermawan Kartajaya Iwan Setiawan
Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik marketingowych. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając formę interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego. Philip Kotler, słynny propagator „czterech P marketingu”,...Data dostępności:
Data publikacji:
Myśl jak geek. Szukaj rozwiązań tam, gdzie nikt nie szuka – ebook
Andrew McAfee
Wykorzystaj swoje supermoce i dokonuj wielkich rzeczy! Ta książka zmieni twój sposób myślenia o pracy, zespołach, projektach i kulturze, a także zapewni wiedzę i narzędzia potrzebne do wykorzystania dwóch supermocy: uczenia się i współpracy. Andrew McAfee pokazuje, jak geecy stworzyli nową kulturę opartą na czterech normach: • nauce • własności • szybkości • otwartości....Data dostępności:
Data publikacji:
Praktyka zarządzania – ebook
Peter F. Drucker
Najsłynniejsza książka o zarządzaniu! „Jeżeli chcesz przeczytać tylko jedną książkę o zarządzaniu - powtarza swoim ludziom prezes jednego z największych banków świata - to przeczytaj Praktykę zarządzania”. Książka Praktyka zarządzania to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako na całość. To pierwszy opis zarządzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie. Nowe otwarcie – ebook
Praca zbiorowa
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów - niezależnie od kierunków studiów - oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień...Data dostępności:
Data publikacji:
Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć – ebook
Peter F. Drucker
Lektura obowiązkowa dla wszystkich, których interesują koncepcje zarządzania, innowacyjności, przywództwa, efektywności i przystosowywania się do zmian. Skuteczność menedżera ma kardynalne znaczenie dla rozwoju organizacji - bez względu na to, czy będzie nią biznes, agenda rządowa, laboratorium badawcze, szpital czy jednostka wojskowa. Efektywność stała się czymś kluczowym nie tylko dla rozwoju...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuczna inteligencja w zarządzaniu. Regulacja a konkurencja – ebook
Włodzimierz Szpringer
Celem monografii jest znalezienie odpowiedzi na pytanie: jakie są uwarunkowania stosowania sztucznej inteligencji zarówno w różnych sferach gospodarki, jak i życiu codziennym. Książka jest wynikiem głębokich interdyscyplinarnych studiów i przemyśleń autora, który dokonuje analizy prawa, orzecznictwa oraz innowacji regulacyjnych w wiodących technologicznie krajach świata. Stara się odpowiedzieć na pytanie:...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie rozszerzone – ebook
Ed Catmull Amy Wallace
Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. Kreatywność S.A. to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności, oraz dla tych, którzy poprzez odrzucenie konwencji chcą usprawniać procesy w firmie. To także wgląd za kulisy zarządzania...Data dostępności:
Data publikacji:
Doskonalenie zarządzania organizacją w praktyce – ebook
Jerzy Kowalczyk
Publikacja jest przeznaczona dla organizacji z różnych sektorów i branż, które chcą doskonalić swoje zarządzanie, przede wszystkim przez wdrażanie systemu zarządzania jakością na bazie wymagań norm ISO serii 9000. Normy te są powszechnie stosowane na świecie i stanowią pierwszy krok na drodze budowy w organizacji nowoczesnego systemu zarządzania, czyniąc ją bardziej konkurencyjną na rynku i lepiej...Data dostępności:
Data publikacji:
O wojnie. Podręcznik stratega – audiobook
Carl von Clausewitz
Od dowodzącego armią nie wymaga się, aby był publicystą czy uczonym zgłębiającym tajemnice historii. Człowiek na tym stanowisku musi właściwie oceniać tendencje, dostrzegać różnice interesów oraz bieżące problemy i znać cechy liderów. Musi też znać od podszewki charaktery i uczucia, nawyki i charakterystyczne wady oraz skłonności tych, którymi dowodzi. Wojna nie jest niczym innym, jak tylko pojedynkiem...Data dostępności:
Data publikacji:
Kompendium zarządzania szkoleniami – ebook
Paweł Kopijer
Specjalista w dziedzinie szkoleń biznesowych odsłania tajniki swojego warsztatu. Uporządkowany, teoretyczny wywód wzbogacony jest anegdotami z doświadczenia zawodowego autora. Książka sprawdzi się zarówno jako poradnik dla managerów ds. szkoleń, jak i podręcznik dla studentów wielu kierunków związanych z biznesem.Data dostępności:
Data publikacji:
Ten jeden moment - opowiadanie erotyczne – ebook
SheWolf
„Czułam się jak więzień swoich namiętności. Chciałam go uwieść. Sprawić, by nie mógł pohamować swojego pożądania. Odważniejsze gesty. Dotyk, gdy nikt nie widział. Drżenie głosu, westchnienia. I ten jeden znaczący moment, który zaparł dech..." Wyszczekana dziewiętnastolatka i stateczny, dojrzały facet po pięćdziesiątce. Czy taki związek ma szansę? Bohaterka opowiadania pracuje w zakładzie produkcyjnym,...Data dostępności:
Data publikacji:
Całościowe zarządzanie innowacjami finansowymi w XXI wieku – ebook
Jan Krzysztof Solarz
Celem tej monografii naukowej jest zaproponowanie całościowej teorii innowacji unikającej czarno-białego kontrastowania innowacji, ich podziału na dobre, zwiększające produktywność pracy, oraz złe, służące finansjalizacji i zarządzaniu ryzykiem finansowym. Rozdział pierwszy przedstawia ewolucję wglądu w badanie innowacji, od cyklu życia produktu do zarządzanej zmiany społecznej, od instytucji patentu...Data dostępności:
Data publikacji:
Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike – ebook
Greg Hoffman
Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie - między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu...Data dostępności:
Data publikacji:
Six Sigma dla menedżerów. Jak za pomocą liczb, danych i faktów usprawnić procesy i zmienić kulturę organizacyjną – ebook
Kamil Torczewski
Rola menedżerów w programie Six Sigma jest zdecydowanie niedoceniana. Tymczasem to właśnie oni są największym jego beneficjentem i powinni nadawać mu kierunek. Ale jaki? Wszystkiego dowiesz się z lektury tego poradnika. Jest on adresowany zarówno do menedżerów, których organizacja używa Six Sigma, jak i do tych, którzy pragną zrozumieć program i rozważają jego wdrożenie. Znajdziesz tu czytelny opis...Data dostępności:
Data publikacji:
Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego. Podstawy rozwoju przez fuzje i przejęcia – ebook
Andrzej Szypko
"Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego. Podstawy rozwoju przez fuzje i przejęcia" to kompendium wiedzy na temat transakcji M&A. Zgodnie z tytułem tematem publikacji są fuzje i przejęcia przedsiębiorstw opisane z punktu widzenia dwóch stron transakcji. Andrzej Szypko w zwartym tekście przedstawia czytelnikowi ogrom wiedzy na rzeczony temat. Zaczynając od wprowadzających...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawdziwa twarz audytu – ebook
Hajduk Grzegorz
W świecie pełnym zmienności i nieprzewidywalności audyty stają się kluczem do kształtowania przyszłości każdej organizacji. Ale czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co naprawdę kryje się pod tym terminem? Czy audyt to tylko sucha ocena zgodności? Czy może jest czymś więcej? To, co trzymasz w ręku, to nie tylko książka. To przewodnik, który pomoże Ci zrozumieć prawdziwą wartość i cel audytu w dzisiejszym...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategie Szachowych Mistrzów w Biznesie – ebook
Michał Kanarkiewicz
Poznaj strategie szachowych mistrzów i wdrażaj je w swoim biznesie, by móc powiedzieć „szach-mat” konkurencji. Według badań Leinwanda i Mainardiego aż 92% menedżerów ma problem z wyznaczaniem i wdrażaniem strategii. Dlatego poza teorią, inspiracjami i case-study prosto z największych firm dostaniesz tu zestaw narzędzi, wskazówek i ćwiczeń. A dzięki nim zaczniesz wdrażać skuteczne strategie w swojej...Data dostępności:
Data publikacji:
Mistrzowie rynków finansowych – ebook
Jack Schwager
Zabawna, pouczająca, nieoceniona. W Stanach Zjednoczonych zaliczana do kanonu książek inwestycyjnych. Zawiera wywiady przeprowadzone przez Jacka Schwagera z najlepszymi inwestorami i graczami giełdowymi. William Eckhardt, Bill Lipschutz, Victor Sperandeo, Linda Raschke, Tom Basso, Stanley Druckenmiller – to tylko niektóre z osób, których postrzeganie giełdy zostaje tu wyjaśnione. Dzielą ich wykorzystywane...Data dostępności:
Data publikacji:
Dam Ci biznesowego kopa! – ebook
Agnieszka Jakubczyk
Jedyny w swoim rodzaju ebook napisany przez Trenera Reklamy Mentalnej, Agnieszkę Jakubczyk. Łącząc kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu, social media, biznesie, budując marki osobiste i tworząc ciekawy content autorka przekaże Wam jak rozwijać swoje firmy poprzez działania marketingowe, rozwojowe czy same social media. Wszystko na przykładach firm. Do tego 8 zaproszonych ekspertów, którzy opowiedzą...Data dostępności:
Data publikacji:
Video w Marketingu - Ile kosztuje produkcja video dla firm? – ebook
Emanuel Jakszewski
Czego dowiesz się z ebooka? Przede wszystkim dowiesz się od czego zacząć i tego co najistotniejsze, jeśli chodzi o koszty produkcji filmowej na potrzeby video marketingu w firmie. Zrozumiesz jakie kroki poczynić aby dowiedzieć się jak zoptymalizować koszt produkcji contentu o 30-50%! Dzięki zdobytej wiedzy dowiesz się w czym tkwi sekret rozbieżności cen w video marketingu a co się z tym łączy nauczysz...Data dostępności:
Data publikacji:
Top 10
- 1.Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna
- 2.Myśl jak geek. Szukaj rozwiązań tam, gdzie nikt nie szuka
- 3.Praktyka zarządzania
- 4.Zarządzanie. Nowe otwarcie
- 5.Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć
- 6.Sztuczna inteligencja w zarządzaniu. Regulacja a konkurencja
- 7.Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie rozszerzone
- 8.Doskonalenie zarządzania organizacją w praktyce
- 9.O wojnie. Podręcznik stratega
- 10.Kompendium zarządzania szkoleniami