Zarządzanie i marketing – ebooki

Zarządzanie i marketing
Filtruj po formacie
Liczba pozycji: 242
  • CENA NEXTO
    Plan marketingowy - Lejek sprzedażowy - Kampanie reklamowe - Budowanie marki Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontrolną w pięciu krokach, która pomoże ci stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, integrujący wszystkie kluczowe punkty styku z klientem. Dlaczego warto przeczytać...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,12 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,93 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się. Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina? Iluzja wyboruomawia 16½ kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,02 zł 54,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,43 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik marketingowych. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając formę interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego. Philip Kotler, słynny propagator „czterech P marketingu”,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 57,32 zł 69,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,93 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Wykorzystaj swoje supermoce i dokonuj wielkich rzeczy! Ta książka zmieni twój sposób myślenia o pracy, zespołach, projektach i kulturze, a także zapewni wiedzę i narzędzia potrzebne do wykorzystania dwóch supermocy: uczenia się i współpracy. Andrew McAfee pokazuje, jak geecy stworzyli nową kulturę opartą na czterech normach: • nauce • własności • szybkości • otwartości....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 65,52 zł 79,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,93 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Najsłynniejsza książka o zarządzaniu! „Jeżeli chcesz przeczytać tylko jedną książkę o zarządzaniu - powtarza swoim ludziom prezes jednego z największych banków świata - to przeczytaj Praktykę zarządzania”. Książka Praktyka zarządzania to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako na całość. To pierwszy opis zarządzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,92 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,93 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Lektura obowiązkowa dla wszystkich, których interesują koncepcje zarządzania, innowacyjności, przywództwa, efektywności i przystosowywania się do zmian. Skuteczność menedżera ma kardynalne znaczenie dla rozwoju organizacji - bez względu na to, czy będzie nią biznes, agenda rządowa, laboratorium badawcze, szpital czy jednostka wojskowa. Efektywność stała się czymś kluczowym nie tylko dla rozwoju...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,92 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,93 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Klasyczny tekst z adnotacjami uwspółcześniającymi ponadczasową wiedzę Grahama o inwestowaniu. Najznakomitszy doradca inwestycyjny dwudziestego wieku, Benjamin Graham, uczył i inspirował ludzi na całym świecie. Jego filozofia „inwestowania wartościowego” – które chroni inwestorów przed podstawowymi błędami i uczy ich stosowania długofalowych strategii – od chwili pierwszego wydania uczyniła z Inteligentnego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 61,50 zł 75,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,50 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Celem monografii jest znalezienie odpowiedzi na pytanie: jakie są uwarunkowania stosowania sztucznej inteligencji zarówno w różnych sferach gospodarki, jak i życiu codziennym. Książka jest wynikiem głębokich interdyscyplinarnych studiów i przemyśleń autora, który dokonuje analizy prawa, orzecznictwa oraz innowacji regulacyjnych w wiodących technologicznie krajach świata. Stara się odpowiedzieć na pytanie:...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 71,34 zł 87,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Rola menedżerów w programie Six Sigma jest zdecydowanie niedoceniana. Tymczasem to właśnie oni są największym jego beneficjentem i powinni nadawać mu kierunek. Ale jaki? Wszystkiego dowiesz się z lektury tego poradnika. Jest on adresowany zarówno do menedżerów, których organizacja używa Six Sigma, jak i do tych, którzy pragną zrozumieć program i rozważają jego wdrożenie. Znajdziesz tu czytelny opis...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 57,32 zł 69,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,93 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja jest unikatową publikacją prezentującą komunikację z pacjentem jako zbiór wielu umiejętności: humanistycznych i medycznych, teoretycznych i praktycznych. Główną cechą książki jest interdyscyplinarne podejście do omawianego problemu, uwzględniające aspekty językowe, etyczne, prawne, psychologiczne i społeczne związane z komunikacją. W opracowaniu przedstawiono...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 42,81 zł 50,37 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,26 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Szanowni Państwo, informujemy, że od 1 stycznia 2023 r. nowym wydawcą czasopisma "Personel Plus" jest HR RAZEM (formalnie reprezentowane przez CoachWise SA), z siedzibą w Warszawie przy ul. Jana Czeczota 31. W sprawie zakupu czasopisma lub złożenia tekstu do publikacji zapraszamy Czytelników i Autorów do kontaktu: Paweł Sopkowski, p.sopkowski@coachwise.org, +48 668 217 065. Dziękujemy Państwu za...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,95 zł 47,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Masz wrażenie, że czas przecieka Ci przez palce, a lista zadań nigdy się nie kończy? Chcesz wreszcie przejąć kontrolę nad swoim dniem i skutecznie realizować swoje cele? Ten ebook jest dla Ciebie! "Osiągaj więcej! Jak skutecznie zarządzać czasem i realizować cele" to praktyczny poradnik, który pomoże Ci: Zrozumieć, dlaczego zarządzanie czasem to klucz do sukcesu. Poznać sprawdzone metody, takie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 23,78 zł 29,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,30 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Znaczenie social media marketingu w branży filmowej to pierwsze kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowo przeanalizowano tytułowe zagadnienie w oparciu o badania empiryczne. Autorka połączyła teorie marketingowe z praktycznymi aspektami funkcjonowania branży filmowej i wykazała, w jaki sposób social media marketing może wpływać na sukces komercyjny filmów. Nowatorskie podejście uwzględniające...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,90 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,47 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W publikacji podjęto problem identyfikacji i pomiaru kosztów związanych ze społeczną odpowiedzialnością Lasów Państwowych. Autorka zwraca uwagę, że obecny system rachunkowości tej jednostki nie zapewnia wystarczających danych na ten temat, co utrudnia skuteczne zarządzanie kosztami oraz podejmowanie decyzji. W literaturze brakuje również kompleksowych propozycji pomiaru i wyceny działań związanych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,90 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,47 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Publikacja jest przeznaczona dla organizacji z różnych sektorów i branż, które chcą doskonalić swoje zarządzanie, przede wszystkim przez wdrażanie systemu zarządzania jakością na bazie wymagań norm ISO serii 9000. Normy te są powszechnie stosowane na świecie i stanowią pierwszy krok na drodze budowy w organizacji nowoczesnego systemu zarządzania, czyniąc ją bardziej konkurencyjną na rynku i lepiej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,15 zł 39,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • Zarządzanie i marketing: O wojnie. Podręcznik stratega – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Od dowodzącego armią nie wymaga się, aby był publicystą czy uczonym zgłębiającym tajemnice historii. Człowiek na tym stanowisku musi właściwie oceniać tendencje, dostrzegać różnice interesów oraz bieżące problemy i znać cechy liderów. Musi też znać od podszewki charaktery i uczucia, nawyki i charakterystyczne wady oraz skłonności tych, którymi dowodzi. Wojna nie jest niczym innym, jak tylko pojedynkiem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 54,94 zł 67,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • Zarządzanie i marketing: Kompendium zarządzania szkoleniami – ebook
    CENA NEXTO
    Specjalista w dziedzinie szkoleń biznesowych odsłania tajniki swojego warsztatu. Uporządkowany, teoretyczny wywód wzbogacony jest anegdotami z doświadczenia zawodowego autora. Książka sprawdzi się zarówno jako poradnik dla managerów ds. szkoleń, jak i podręcznik dla studentów wielu kierunków związanych z biznesem.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 12,74 zł 14,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,49 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    „Czułam się jak więzień swoich namiętności. Chciałam go uwieść. Sprawić, by nie mógł pohamować swojego pożądania. Odważniejsze gesty. Dotyk, gdy nikt nie widział. Drżenie głosu, westchnienia. I ten jeden znaczący moment, który zaparł dech..." Wyszczekana dziewiętnastolatka i stateczny, dojrzały facet po pięćdziesiątce. Czy taki związek ma szansę? Bohaterka opowiadania pracuje w zakładzie produkcyjnym,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 3,39 zł 3,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 2,79 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Celem tej monografii naukowej jest zaproponowanie całościowej teorii innowacji unikającej czarno-białego kontrastowania innowacji, ich podziału na dobre, zwiększające produktywność pracy, oraz złe, służące finansjalizacji i zarządzaniu ryzykiem finansowym. Rozdział pierwszy przedstawia ewolucję wglądu w badanie innowacji, od cyklu życia produktu do zarządzanej zmiany społecznej, od instytucji patentu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,12 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,93 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie - ­między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,99 zł 47,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,59 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 242