Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Aspekty prawne reklamy w social mediach – ebook

ebooki: Aspekty prawne reklamy w social mediach – ebook
Aspekty prawne reklamy w social mediach – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

29.08.2024

polski

196

Uczelnia Łazarskiego

978-83-66723-68-9

  • PDF
Opis

Publikację poświęcono reklamie w social mediach. Aktualnie w dobie mediów społecznościowych treści tam prezentowane są nastawione na odbiorców, a tworzone profile umożliwiają gromadzenie milionów osób. W social mediach reklama, autopromocja, lokowanie produktu, crosspromocja to formy prowadzenia promocji. To właśnie taki przekaz pozwala kierować wyborem odbiorcy, wpływać na jego decyzje. Jednak czy zachęcanie do nabycia produktów lub skorzystania z usług przez influencerów bez wskazania informacji o komercyjnej współpracy, gdy taka została zawarta, jest zgodne z prawem?
W monografii przedstawiono szczegółową analizę wszystkich aspektów dotyczących reklamy w social mediach, w tym w szczególności: prawidłowego oznaczania treści reklamowych, warunków współpracy komercyjnej, autopromocji, prezentów i paczek PR, rekomendacji UOKiK, sposobów informowania użytkowników o oznaczaniu treści komercyjnych.

Aspekty prawne reklamy w social mediach - ebook
Produkt bezpłatny
?
Ładowanie rekomendacji…