Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 – ebook

ebooki: Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 – ebook
CENA NEXTO
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 – ebook
CENA NEXTO

29.08.2024

polski

222

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

978-83-226-3144-7

  • PDF
Opis

Kolejny – trzeci – tom z serii autopromocyjnej pt. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują właśnie w mediach masowych. W tej niezwykle chłonnej przestrzeni dojrzeć można bowiem realizacje rozmaitych strategii autopromocyjnych przyjmowanych przez tych, którzy wszelkimi możliwymi sposobami próbują zaistnieć w świadomości czytelnika, słuchacza czy widza.
Przywołane taktyki są zatem nie tylko asumptem do podjęcia refleksji nad rozmaitymi jednostkami czy grupami społecznymi wykorzystującymi przestrzeń publiczną w celu promowania własnego wizerunku, lecz także doskonałym punktem wyjścia do analizy obranej przestrzeni medialnej, w której za sprawą słowa i obrazu dokonuje się prezentacja określonych postaw.
Mamy nadzieję, że teksty, które oddajemy w Państwa ręce zainteresują, pobudzą do refleksji i będą inspiracją do odkrywania dyskursu autopromocyjnego.

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach masowych. T. 3 - ebook
20,79 zł 23,10 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,33 zł
?
Ładowanie rekomendacji…
Ładowanie rekomendacji…
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!