Promocje na audiobooki i prasę, wpisz kod: AUDIO40 ; PRASA25
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Badania marketingowe: Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku – ebook

Przeczytaj fragmentebooki: Badania marketingowe: Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku – ebook
CENA NEXTO
Badania marketingowe: Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Krystyna Mazurek-Łopacińska  

28.08.2024

polski

605

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-18776-7

  • EPUB
  • MOBI

Opis

Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.
Nowy podręcznik zawiera:
rozdział dotyczący badań nad skutecznością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najbardziej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt zastosowanego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła informacji, metody i techniki badań (…). Ciekawie dobrane przykłady bardzo dobrze pokazują specyfikę i użyteczność stosowanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta, a także pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej. Zaletą książki jest stosowanie nowoczesnych rozwiązań metodycznych z wykorzystaniem internetu, technik neurobiologicznych, a także dobrze dobranych metod jakościowych i ilościowych. Publikację wyróżnia kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a doskonałym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i klientów.
Z recenzji prof. dr hab. Józefa Garczarczyka

Cena Klubowicza Nexto Premium?

62,40 zł 104,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 104,00 zł
i

Badania marketingowe: Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku - ebook

93,60 zł 104,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 104,00 zł
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!