Promocje na audiobooki i prasę, wpisz kod: AUDIO40 ; PRASA25
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Badania marketingowe. Pojęcia, metody, narzędzia – ebook

ebooki: Badania marketingowe. Pojęcia, metody, narzędzia – ebook
CENA NEXTO
Badania marketingowe. Pojęcia, metody, narzędzia – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Ewa Więcek-Janka  

28.08.2024

polski

266

Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej

978-83-7775-586-0

  • PDF

Opis

Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące zgodnie z regułami wolnego rynku dąży do zdobycia przewagi konkurencyjnej, kreowania wizerunku własnej marki i oczywiście do zysku. Opra-cowanie strategii zapewniającej osiąganie takich celów nie byłoby możliwe, gdyby nie infor-macja, którą z jednej strony przedsiębiorstwo dzieli się z rynkiem (promocja) i którą z drugiej strony stara się zdobyć, gromadzi i analizuje. Takie „ssanie” informacji ujęto w systemie badań przedsiębiorstwa. Podstawowym zbiorem działań opartych na wykorzystaniu informacji są działania marketingowe. American Marketing Association określa marketing jako „planowa-nie, koordynację i kontrolę wszystkich aktywnych przedsiębiorstw działających na istniejącym i potencjalnym rynku, gdzie przez trwałe zaspokojenie potrzeb klientów powinny zostać zrea-lizowane cele przedsiębiorstwa”.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

54,60 zł 91,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 91,00 zł
i

Badania marketingowe. Pojęcia, metody, narzędzia - ebook

81,90 zł 91,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 91,00 zł
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!