Promocje na audiobooki i prasę, wpisz kod: AUDIO40 ; PRASA25
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Badania marketingowe. Rozdział 8: Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych – ebook

Przeczytaj fragmentebooki: Badania marketingowe. Rozdział 8: Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych – ebook
CENA NEXTO
Badania marketingowe. Rozdział 8: Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

28.08.2024

polski

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-19010-1

  • EPUB
  • MOBI

Opis

ROZDZIAŁ 8 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

5,52 zł 9,20 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł
i

Badania marketingowe. Rozdział 8: Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych - ebook

8,28 zł 9,20 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,20 zł
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!