Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Błędy poznawcze w Content Marketingu – ebook

ebooki: Błędy poznawcze w Content Marketingu – ebook
CENA NEXTO
Błędy poznawcze w Content Marketingu – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Michał Moneta  

02.06.2025

02.06.2025

polski

205

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

978-83-8331-705-2

  • PDF
Opis

Książka stanowi pierwsze opracowanie na gruncie literatury naukowej, w którym kompleksowo przeanalizowano związek między wykorzystywaniem złudzeń poznawczych a skutecznością działań marketingu treści. Autor, łącząc perspektywę ekonomii behawioralnej, psychologii poznawczej i marketingu, przedstawia wyniki badań empirycznych oraz klasyfikację ponad sześćdziesięciu błędów poznawczych odbiorców, eksploatowanych (często nieświadomie) przez marki. Zamieszcza także rekomendacje dla praktyków marketingu.

Publikacja może być cennym źródłem wiedzy dla badaczy zainteresowanych marketingiem cyfrowym oraz zastosowaniami ekonomii behawioralnej w działaniach rynkowych. Stanowi też wartościową lekturę dla praktyków, którzy poszukują sposobów tworzenia treści zarówno skutecznych, perswazyjnych, jak i zgodnych z zasadami etyki komunikacyjnej.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

17,97 zł 29,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,97 zł
i
Błędy poznawcze w Content Marketingu - ebook
26,96 zł 29,95 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,97 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!