Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Czy społeczna odpowiedzialność firmy wspomaga jej innowacyjność? – ebook

ebooki: Czy społeczna odpowiedzialność firmy wspomaga jej innowacyjność? – ebook
CENA NEXTO
Czy społeczna odpowiedzialność firmy wspomaga jej innowacyjność? – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Piotr Płoszajski  

28.08.2024

polski

183

Szkoła Główna Handlowa

978-83-8030-139-9

  • PDF
Opis

Na obecnym etapie badań nad CSR, prowadzonych od kilku lat w Katedrze Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, postawiliśmy sobie pytanie wychodzące znacząco poza tradycyjne rozważania o znaczeniu i roli społecznej odpowiedzialności i jej miejsca w strategiach firm. Chcieliśmy zastanowić się czy, a jeśli tak, to w jakim stopniu, bycie odpowiedzialnym - w znaczeniu zdefiniowanym w poprzednich etapach, a także w aktualnej literaturze - pomaga firmom w byciu innowacyjnymi. Było to dla nas o tyle ciekawe, że zwykle postrzega się CSR, jako niezbędny wprawdzie ale jednak koszt, a w najlepszym razie - jako powinność biznesu wobec swojego środowiska. Hipoteza, że działalność ta, po spełnieniu określonych warunków, mogłaby mieć również pozytywny wpływ na najważniejszą w dzisiejszej gospodarce sferę innowacyjności, była bardzo atrakcyjna i z pewnością warta zbadania. W książce staraliśmy się przenalizować ten problem z możliwie wielu punktów widzenia - od teoretycznego, do przyjrzenia się konkretnym przedsięwzię­ciom biznesowym mogącym stanowić przykłady takiego związku.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

15,54 zł 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,13 zł
i
Czy społeczna odpowiedzialność firmy wspomaga jej innowacyjność? - ebook
23,31 zł 25,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,13 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!