Diagnoza potrzeb edukacyjnych i otwartości na nowoczesną dydaktykę seniorów – ebook
Opracowanie niniejszego raportu odbyło się w ramach projektu badawczego
zatytułowanego „Diagnoza potrzeb edukacyjnych i otwartości na nowoczesną
dydaktykę seniorów. Nowy model edukacyjny uniwersytetów trzeciego wieku w Polsce”, zrealizowanego w ramach programu „Studenckie Koła Naukowe
tworzą innowacje” Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Głównym celem
przeprowadzonego projektu badawczego było zdiagnozowanie potrzeb edukacyjnych uczestniczek i uczestników uniwersytetów trzeciego wieku (utw),
z uwzględnieniem aktywności oferowanych przez te instytucje. Badanie zostało zrealizowane w instytucjach zlokalizowanych w województwach śląskim
i małopolskim. Grupę badawczą stanowił zespół składający się z członków Koła
Naukowego Paedagogica, Centrum Badań Społecznych oraz Centrum Analiz
Statystycznych Danych Ilościowych, które funkcjonują w ramach Akademii
WSB w Dąbrowie Górniczej.