Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej – ebook

Przeczytaj fragmentebooki: Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej – ebook
NowośćCENA NEXTO
Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

NowośćCENA NEXTO

Katarzyna Konefał  

19.06.2025

19.06.2025

polski

Novae Res

978-83-8373-830-7

  • EPUB
  • MOBI
Opis

Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość!

Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami?
Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe!

W książce „Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej” znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści – zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki.

Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR – to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

16,79 zł 27,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,19 zł
i
Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej - ebook
25,19 zł 27,99 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,19 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!