Dydaktyka Hybrydowa – ebook
Dydaktyka hybrydowa jest monografią naukową. Stanowi próbę analizy różnych nowych nurtów i pojawiających się trendów zarówno na gruncie pedagogiki jak i innych, powiązanych dziedzin i wynikających z nich konsekwencji.
Aktywne uczenie się oraz metody oparte na konstruowaniu „wiedzy” są w tym kontekście szczególnie ważne. Nowe wyzwania w „erze cyfrowej” wymuszają inne podejście do projektowania, prowadzenia i optymalizacji procesów dydaktycznych – podejście hybrydowe inkorporujące najnowsze zdobycze nauki oraz technologii i uwzględniające m.in. aspekty socjoekonomiczne, epigenetyczne, inżynierskie. Rozwijająca się w ostatnich dekadach inżynieria dydaktyczna jest szansą na projektowania i prowadzenie bardziej ergonomicznych procesów dostosowanych odpowiadających wyzwaniom teraźniejszości. Budowanie „kapitału ludzkiego” jest w tym kontekście szczególnie ważne.
Publikacja może być interesująca dla pracowników naukowych, doktorantów, nauczycieli i studentów przede wszystkim (ale nie tylko) kierunków pedagogicznych interesujących się najnowszymi zdobyczami nauki w ramach omawianej tematyki.
Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!

