Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2 – ebook

ebooki: Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2 – ebook
CENA NEXTO
Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2 – ebook
CENA NEXTO

29.08.2024

polski

170

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

978-83-8012-768-5

  • PDF
Opis

Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach niezwykle sprawnym narzędziem działań zmierzających do osiągnięcia określonych celów zarówno przez rozmaite instytucje, jak i same jednostki. Jednak aby móc w sposób właściwy, a więc z określonym skutkiem, wypromować siebie czy wytwory własnego umysłu, należy znać pewne mechanizmy rządzące współczesnym rynkiem.

Zbiór przedłożonych artykułów składających się na tom "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś" jest próbą ukazania autopromocji jako kategorii żywo obecnej w różnych dziedzinach naszego życia. Interesujące będzie zatem pokazanie różnych technik autopromocyjnych, które śmiało mogą zostać włączone do dobrych praktyk komunikacyjnych. Skoncentrowanie na tym co dawniej ma na celu przybliżenie miejsc w przeszłości, w których owe praktyki były wykorzystywane, dając początek wszelkim obecnie stosowanym mechanizmom. Ujęcie synchroniczne i diachroniczne ma zatem uświadomić czytelnikowi, że autopromocja i autoprezentacja to kategorie, których we współczesnym świecie, tak mocno zanurzonym w kulturze mediów, nie sposób uniknąć. Co więcej, nie można ignorować ich wagi. Należy pogłębiać wiedzę na ich temat, aby stawać się z jednej strony świadomym odbiorcą, z drugiej zaś profesjonalnym i intencjonalnym nadawcą komunikatów autopromocyjnych.

Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T. 2 - ebook
18,90 zł 21,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,75 zł
?
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!