Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1 – ebook

ebooki: Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1 – ebook
CENA NEXTO
Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1 – ebook
CENA NEXTO

29.08.2024

polski

118

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

978-83-8012-415-8

  • PDF
Opis

Zasadniczym tematem tomu jest wieloaspektowe ujęcie dyskursu autopromocyjnego we współczesnych realiach. Prace znajdujące się w tym tomie starają się wypełnić lukę w studiach nad dynamicznie rozwijającym się w Polsce dyskursem autopromocyjnym. Wśród autorów znaleźli się językoznawcy, logopedzi, trenerzy biznesu, medioznawcy oraz kulturoznawcy, którzy w swoich tekstach przedstawili zjawisko autopromocji w perspektywie zarówno swoich badań naukowych, jak i doświadczeń zawodowych.

Tom adresowany jest zarówno do studentów specjalizacji: dziennikarstwo, komunikacja medialna, komunikacja promocyjna oraz dyskurs publiczny w obrębie studiów humanistycznych, jak i do studentów dziennikarstwa oraz różnych specjalizacji medialnych na Wydziałach Nauk Społecznych oraz Pedagogiczno-Psychologicznych jako doskonałe wzbogacenie wiedzy na temat autopromocji.

Dyskurs autopromocyjny i jego współczesne odsłony. T. 1 - ebook
18,90 zł 21,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,75 zł
?
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!