Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka – ebook

ebooki: E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka – ebook
CENA NEXTO
E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka – ebook
CENA NEXTO

Ewelina Kancik-Kołtun  

29.08.2024

polski

382

UMCS

978-83-7784-919-4

  • PDF
Opis

Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki. [Autorka]

E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka - ebook
37,80 zł 42,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50 zł
?
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!