Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze 2022 [DEBIUTY STUDENCKIE] – ebook
Opis
Zagadnienie omówione w tym numerze "Debiutów Studenckich" dotyczą działań marketingowych różnych podmiotów, przede wszystkim w przestrzeni międzynarodowej. Cztery artykuły nawiązują do kreowania marki i wizerunku firm oraz marki stworzonej przez organizację pozarządową, jeden prezentuje znaczenie marketingu relacyjnego, w tym również dla kreowania marki, kolejny zaś odnosi się do wpływu kultury na komunikację marketingową. Pozostałe dwa artykuły nawiązują do znaczenia języka angielskiego w biznesie międzynarodowym oraz do zrównoważonego rozwoju w obliczu kryzysu wodnego.

![ebooki: Ekonomia i międzynarodowe stosunki gospodarcze 2022 [DEBIUTY STUDENCKIE] – ebook](/converter?widthMax=470&heightMax=670&img=%2Fupload%2Fazumuteb%2Fwydawnictwo_uniwersytetu_ekonomicznego_we_wroclawiu%2FB2D134B4EB%2F72990062-BCB4-482F-A8B0-885FC44AEA80.jpg)