Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku – ebook

ebooki: Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku – ebook
CENA NEXTO
Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Magdalena Jaciow  

28.08.2024

polski

202

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

978-83-7875-434-3

  • PDF
Opis

W rozdziale I zdefiniowano pojęcie „badań rynku”, charakteryzując ich międzynarodowy wymiar i wskazując na konsekwencje, z jakimi badacz musi się liczyć, realizując badania w wielu krajach. Omówiono procedurę międzynarodowych badań rynku z zachowaniem ekwiwalencji, wskazując na rozstrzygnięcia metodyczne wynikające z przyjętego celu badań, a wpływające na jego przebieg. W rozdziale II omówiono znaczenie słowa ekwiwalencja, wskazując na zakres jego stosowania w naukach humanistycznych (w tym w językoznawstwie) i społeczno-ekonomicznych (w tym w ekonomii, socjologii, psychologii). Szersze omówienie wpływu kultury na zachowanie ekwiwalencji badań rynku zawarto w rozdziale III. Wskazano w nim konieczność rozstrzygnięć metodologicznych na etapie projektowania. W rozdziale IV dokonano oceny ekwiwalencji danych zgodnie z podejściem eksperckim (jakościowym) i empirycznym (ilościowym). W rozdziale V omówiono istotę modelowania jako obszaru metodycznego w badaniach naukowych, związanego z opisem, wyjaśnianiem i predykcją rzeczywistości.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

11,40 zł 19,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,30 zł
i
Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku - ebook
15,58 zł 19,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,30 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!