Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Etyka w polskim public relations: Refleksje badawcze – ebook

ebooki: Etyka w polskim public relations: Refleksje badawcze – ebook
CENA NEXTO
Etyka w polskim public relations: Refleksje badawcze – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Jerzy Olędzki  

29.08.2024

polski

290

Aspra

978-83-7545-132-0

  • PDF

Opis

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:

Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz
Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek
Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka
Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska
Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki
Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński
Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha
Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski
Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab

Publikacja powstał we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

25,20 zł 42,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,00 zł
i

Etyka w polskim public relations: Refleksje badawcze - ebook

37,80 zł 42,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,00 zł
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!