Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Gry wideo jako medium komunikacji: Wymiary interpersonalnej i intrapersonalnej komunikacji graczy – ebook

ebooki: Gry wideo jako medium komunikacji: Wymiary interpersonalnej i intrapersonalnej komunikacji graczy – ebook
CENA NEXTO
Gry wideo jako medium komunikacji: Wymiary interpersonalnej i intrapersonalnej komunikacji graczy – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Joanna Sikorska  

14.09.2024

polski

324

Uniwersytet im.Adama Mickiewicza w Poznaniu

978-83-232-4189-8

  • PDF
Opis
Książka Gry wideo jako medium komunikacji. Sposoby i wymiary komunikacji interpersonalnej i intrapersonalnej graczy prezentuje aktualne wyniki badań i analiz naukowych dotyczących gier wideo jako medium komunikacji. Gry wideo pozwalają komunikować się graczowi z samym sobą, innymi graczami oraz pozostałymi użytkownikami cyberprzestrzeni. Podejmowane w książce zagadnienia ukazują złożoność podejmowanej problematyki, wskazują na wzajemne zależności i stanowią cenne źródło wiedzy w zakresie poznawczym, teoretycznym i praktycznym. Rekonstrukcje teoretyczne, wskazanie implikacji pedagogicznych dla praktyki edukacyjnej w kontekście wykorzystania gier wideo i ich specyficznego języka w edukacji, a także zaprezentowanie ich w różnych odsłonach czynią tę publikację niezwykle wartościową. Komunikacja graczy gier wideo, choć działa na tych samych podstawach, na których opiera się komunikacja innych użytkowników cyberprzestrzeni, to ze względu na różnorodność i specyfikę gier wymaga czasem specyficznych kompetencji komunikacyjnych – werbalnych i pozawerbalnych. Brak tych kompetencji może zakłócać zaspakajanie potrzeb ważnych dla gracza: bycia kompetentnym, sprawczym, kreatywnym, transgresyjnym, umiejącym realizować działania wyznaczane grą samodzielnie, ale też wspólnie z innymi członkami grupy (gildii, klanu, forum dyskusyjnego łączącego graczy). Istotnym elementem jest nie tylko odbiór i nadawanie komunikatów, ale też specyficzny, ważny dla każdego gracza aspekt komunikacji intrapersonalnej umożliwiający, dzięki interioryzacji komunikatów, budowanie autorefleksji i wewnątrzsterowności jednostki.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

27,00 zł 45,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50 zł
i
Gry wideo jako medium komunikacji: Wymiary interpersonalnej i intrapersonalnej komunikacji graczy - ebook
36,90 zł 45,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!