Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Ilustrowane prawo reklamy – ebook

CENA NEXTO

Katarzyna Grzybczyk  

24.11.2020

28.09.2020

polski

517

Wolters Kluwer

978-83-8223-404-6

  • PDF

Opis

Ico_Gray_17.gif [486 B]  W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:

  • ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  • ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,
  • ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,
  • ustawa - Prawo własności przemysłowej.

W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej.

Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium.

W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.

Ico_Gray_6.gif [752 B]   Adresaci:
Publikacja przeznaczona jest dla prawników praktyków, a także studentów prawa oraz osób zajmujących się działalnością reklamową, public relations, jak też przedsiębiorców zainteresowanych możliwościami zgodnego z prawem reklamowania się. Książka będzie przydatna również studentom innych kierunków i słuchaczom studiów podyplomowych.

Ilustrowane prawo reklamy - ebook

45,00 zł 50,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,00 zł

Cena Klubowicza Nexto Premium?

30,00 zł 50,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,00 zł
i
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!