Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar – ebook

ebooki: Innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar – ebook
CENA NEXTO
Innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

28.08.2024

polski

240

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

978-83-7875-183-0

  • PDF
Opis

Niesłabnące zainteresowanie innowacjami przedsiębiorstw i ich innowacyjnością zarówno ba-daczy, jak i polityków, a także menedżerów wynika z wielu przyczyn. Przede wszystkim jest to znaczenie innowacji w rozwoju gospodarczym danego kraju czy regionu, które wiąże się ze zdolnością do ich wdrażania i komercjalizacji przez przedsiębiorstwa. Z punktu widzenia przedsiębiorstwa innowacje postrzega się jako jeden z kluczowych czynników determinujących ich konkurencyjność na współczesnym, coraz częściej globalnym rynku. Rola innowacji w poszukiwaniu źródeł trwałej przewagi konkurencyjnej stale rośnie, przy jednoczesnych coraz większych kosztach innowacji i ryzyku wdrożenia. Ponadto zainteresowanie innowacyjnością, zwłaszcza polskich przedsiębiorstw, wynika z faktu, że jest ona niezadowalająca – zarówno odsetek polskich firm wdrażających innowacje, jak i inne wskaźniki innowacyjności wskazują na jej znacząco niższy poziom w stosunku do europejskich liderów.

Nie sposób przecenić znaczenia innowacji we współczesnym zglobalizowanym świecie, który wkroczył w „nową erę innowacji” – jak twierdzą specjaliści. Powyższe przyczyny skłoniły zespół autorski do podjęcia badań nad tym fascynującym zjawiskiem, jakim jest innowacyjność organizacji, a ich wyniki zaprezentowano w niniejszej książce. Całość opracowania uwzględnia praktykę innowacyjności przedsiębiorstw, przy czym wyniki obszernych, starannie przygotowanych badań empirycznych poprzedzono dogłębnymi analizami literatury, a studia przypadków lokalnych liderów innowacyjności wzbogacone są przeglądem najlepszych praktyk na świecie. Rezultatem prowadzonych dociekań jest autorski „rentgen innowacyjności”, umożliwiający przedsiębiorcom i menedżerom autodiagnozę poziomu innowacyjności oraz potencjału innowacyjnego przedsiębiorstwa (dostępny pod adresem: www.innowacyjnosc.ue.katowice.pl). Połączenie pogłębionych studiów literatury ze starannie przygotowanymi wynikami badań empirycznych, implikacjami dla teorii i praktyki gospodarczej sprawia, że adresatami opracowania mogą być zarówno przedstawiciele kadry akademickiej, studenci i doktoranci kierunków ekonomicznych, jak i przedsiębiorcy, menedżerowie czy doradcy biznesowi.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

18,30 zł 30,50 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,35 zł
i
Innowacyjność przedsiębiorstw - koncepcje, uwarunkowania i pomiar - ebook
27,45 zł 30,50 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,35 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!