Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 – ebook

ebooki: Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 – ebook
CENA NEXTO
Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Monika Kożdoń-Dębecka  

29.08.2024

polski

278

Aspra

978-83-7545-888-6

  • PDF
Opis

Temat podjęty przez autorkę ma nie tylko wymiar teoretyczny, ale także praktyczny, przydatny dla poszerzenia wiedzy specjalistów z zakresu teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów perswazyjnych – możliwych do zastosowania z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja Web 2.0 i wpływających na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli dokonania zasadniczych rozstrzygnięć odnośnie do tego, komu zaufają i kogo wybiorą na najwyższy urząd w państwie, a następnie będą legitymizować dokonany wybór.
Prof. dr hab. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński

Książka wnosi nowe elementy do badań nad komunikacją polityczną, ale także nad historią mediów.
Prof. dr hab. Beata Ociepka, Uniwersytet Wrocławski

Cena Klubowicza Nexto Premium?

27,00 zł 45,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50 zł
i
Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012 - ebook
40,50 zł 45,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,50 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!