Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Jak „sprzedać” miasto? Badania psychologiczne w marketingu terytorialnym – ebook

ebooki: Jak „sprzedać” miasto? Badania psychologiczne w marketingu terytorialnym – ebook
CENA NEXTO
Jak „sprzedać” miasto? Badania psychologiczne w marketingu terytorialnym – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Maria Sidoruk  

28.08.2024

polski

175

Lubelska Akademia WSEI

978-83-64527-60-9

  • PDF
Opis

Publikacja omawia proces komunikacyjny w trakcie promowania marki miasta. Samorząd jako podmiot współtworzący gospodarcze realia makroekonomiczne skazany jest na walkę w wolnorynkowej konkurencji. Aby móc ją skutecznie podjąć, musi dostosować swoje struktury do standardów obowiązujących w nowoczesnych przedsiębiorstwach. Książka pokazuje jak bardzo poznawcze teorie podobieństwa są bezcennym źródłem wiedzy, która może być skutecznie wykorzystana w zastosowaniach praktycznych w kontroli zachowań rynkowych w dziedzinie marketingu terytorialnego. Jest zatem znakomitym przykładem precyzyjnego, ilościowego podejścia do oceny atrakcyjności miast oraz tworzenia skutecznych strategii wzmacniających ich wizerunek w umysłach mieszkańców. Szczególnym walorem pracy jest także zależność odwrotna, zastosowania praktyczne także są inspirującym źródłem rozwoju poznawczych teorii podobieństwa. Wyniki przeprowadzonych badań mogą bowiem zostać wykorzystane do uszczegółowiania tych teorii, ich rozwoju i integracji z innymi teoriami poznawczymi, m.in. teorią perspektywy. Publikacja w sposób kompetentny łączy ze sobą wątki twardej psychologii poznawczej (teorię asymetrii podobieństw Tversky’ego, teorię perspektywy Kahnemana i Tversky’ego, teorię asymetrii pozytywno-negatywnej) z aspektem aplikacyjnym (kształtowanie marki miasta i płynące z tego zalecenia dla miejskich włodarzy). Autorka pokazuje zatem, że można być zaangażowanym zarówno w tak aplikacyjną stronę badań jaką jest tworzenie reklam, a równocześnie twórczo wykorzystywać dorobek psychologii naukowej

Cena Klubowicza Nexto Premium?

18,00 zł 30,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,90 zł
i
Jak „sprzedać” miasto? Badania psychologiczne w marketingu terytorialnym - ebook
19,90 zł 30,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,90 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!