Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej – ebook

ebooki: Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej – ebook
CENA NEXTO
Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej – ebook
CENA NEXTO

Dominika Kołodziej  

28.08.2024

polski

218

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

978-83-7875-604-0

  • PDF
Opis

Przedmiot zainteresowania monografii stanowi koherencja metod kreowania kapitału ludzkiego i strategii marketingowej. Nadając pracy charakter interdyscyplinarny, autorka określiła w niej m.in. rodzaje koherencji oraz jej rangę przy formułowaniu i wdrażaniu odpowiedniej strategii. Publikację skierowano zarówno do naukowców, jak i praktyków – specjalistów ds. zarządzania/gospodarowania zasobami ludzkimi oraz ds. strategii marketingowych – przekazuje się w niej bowiem narzędzie diagnozy stopnia spójności realizowanych przez organizacje strategii marketingowych i metod kreowania kapitału ludzkiego, co może stać się inspiracją do badań wspomnianej koherencji na gruncie innych przedsiębiorstw.

Koherencja metod kreowania personelu sprzedaży i strategii marketingowej - ebook
18,00 zł 20,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,00 zł
?
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!