Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem – ebook

ebooki: Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem – ebook
CENA NEXTO
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Marek Drzazga  

28.08.2024

polski

273

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

978-83-7875-014-7

  • PDF

Opis

Praca składa się z pięciu rozdziałów, wstępu i zakończenia. Pierwsze cztery rozdziały mają charakter teoretyczny, natomiast piąty jest rozdziałem empirycznym. W rozdziale pierwszym przedstawiono podstawy teoretyczne dotyczące komunikacji marketingowej. W rozdziale drugim przedstawiono otoczenie, jego rodzaje i wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw. W rozdziale trzecim została przedstawiona rola komunikacji marketin­gowej w marketingu przedsiębiorstwa handlu detalicznego. W rozdziale czwartym przedstawiono kierunki rozwoju marketingu na początku XXI wieku, a następnie ustalono te procesy, które odgrywają klu­czowe znaczenie z perspektywy komunikacji marketingowej przez przedsię­biorstwa handlu detalicznego. W dalszej kolejności zaprezentowano oraz wyjaś­niono istotę i zasady komunikacji marketingowej w tych procesach. W piątym rozdziale pracy zaprezentowano z kolei podstawy metodyczne i wyniki prowadzonych badań własnych. Przedstawiono w nim przedstawiono także teoretyczny model komunikacji marketingowej detalicznych przedsię­biorstw handlowych.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

3,00 zł 5,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,00 zł
i

Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem - ebook

4,50 zł 5,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 5,00 zł
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!